homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Muziek opgenomen. What's next? > Aankondigingen van leden: optredens, events, releases

Mededelingen

Aankondigingen van leden: optredens, events, releases Een breed forum voor alle officiŽle aankondigingen die je de wereld wil insturen. Hou het relevant aub: post bv optredens van je band en party's enkel als je reeds actief bent op de site. Ook organisaties die relevante events willen aankondigen kunnen hier terecht. Wat niet relevant is wordt zonder pardon verwijderd.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 25-11-2008, 19:47
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Play & Produce 2008: foto's

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Play & Produce 2008: foto's

Citaat:
Play & Produce 2008 zit erop. Aggadomo trok er met een camera op uit, en bezorgde ons deze sfeerbeelden.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Play & Produce 2008: foto's | Homerecording.be

Commentaar kan je hieronder geven.

Laatst gewijzigd door billybear; 25-11-2008 om 19:55
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 25-11-2008, 20:31
Active Member

Reputatie: RealrecReal is op goeie weg
Standaard Re: Play & Produce 2008: foto's

Toffe foto's!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 25-11-2008, 21:31
Active Member

Reputatie: DeDiiamant is op goeie weg

idd.
en noisegate leek me wel dope,
want kon je allemaal doen daar?
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 25-11-2008, 22:39
Moderator

Reputatie: bonux heeft een prima uitstralingbonux heeft een prima uitstralingbonux heeft een prima uitstralingbonux heeft een prima uitstraling

Leuke foto's ! THX
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 26-11-2008, 10:18
Senior Member

Reputatie: mpraet wordt hier goed onthaald

ha ha veel (nu) bekende gezichten ;-)
het was plezant en ik heb mij geammusserd dat is het voornaamste

zeker tot nog eens ................;
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 26-11-2008, 10:41
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd

Kan er iemand tags en text bij de fotos zetten zodat we weten wie er op staat (voor diegenen die het niet gehaald hebben maar toch wel eens willen lachen ;-) zoals ik ...) Thx,
Jan
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 26-11-2008, 10:46
Vintage Member

Reputatie: classa50 wordt hier goed onthaaldclassa50 wordt hier goed onthaald

Ziet er in ieder geval uit als een geslaagde bijeenkomst!
(wellicht dat ik een volgende keer wel kan...)
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 26-11-2008, 12:16
Senior Member

Reputatie: PJC Venant wordt hier goed onthaald

Zeer geslaagde foto's , maakt me het nog vevelender dat ik niet kon komen.!!
Enfin , volgende keer proberen.
Ik hoop het vroeg te horen wanneer het weer gaat plaatsvinden.
Pierre
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 26-11-2008, 20:49
Vintage Member

Reputatie: gertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerd

Mocht er een tegengestelde bestaan voor de term "fotogeniek", dan stond er op z'n minst een foto van uw dienaar naast. En ook al lijkt het soms alsof ik in de spreekwoordelijke str*nt gebeten heb, u was een zeer fijn publiekÖ

Groetjes,
Gert
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 26-11-2008, 23:11
Vintage Member

Reputatie: Patatje wordt hier goed onthaaldPatatje wordt hier goed onthaald

Hello Gert,

Ik heb er velen mogen ontmoeten (kan ze dus op mijn twee handen wel tellen denk ik waar ik eens kunnen met spreken heb) maar jou heb ik niet kunnen in levenden lijve zien, tenware we elkaar ergens zonder het te weten voorbij spookten want ik heb dus niet de voorstelling van homerecording gevolgd maar die van de mastering.

Van homerecording zelf kende ik al een beetje. Ik heb naar aanraden een Philips mixer met plastiek beker en muurbevestiging incluis gekocht, mijn kamer heb ik akkoestisch behandeld met geluidsdempende verf verkocht per potten van 20 liter te verkrijgen in vijf kleuren, donker zwart, licht zwart, licht grijs, donker grijs en muizengrijs, ik nam ze allen en even gemengd, het is nu fel fluweel grijs. De klank is prachtig, ik hoef geen reverb meer toe te voegen, het klinkt zo op zich heel ruim, zodoende weer een effectenbak uitgespaard, in de hoeken heb ik hoekbeschermers gemonteerd en een fotolijst die ik niet meer wist dat ik ze nog had van een verre tante.
Een micro heb ik nog niet maar heb iets gevonden met macro er op, dus ik red mij daar voorlopig mee. De opnamen vallen mee want er zijn zich al twee patiŽnten met erg hoge koorts komen aanbieden, dus binnenkort kan ik hier ook eens ťťn of ander virus plaatsen in soundbites.
Vraagje nog, denkt u zo iets erfelijk is ?

Patrick.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten