homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Recording Software > Opname (DAW) software / sequencers

Mededelingen

Opname (DAW) software / sequencers Alles over opnamesoftware zoals ondermeer Cubase, Nuendo, Sonar, Logic Studio, Pro Tools, Magix Music Studio, Reaper, Audacity, Adobe Audition, Garageband, Ardour, energyXT, Renoise, Cool Edit, ....

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 27-08-2008, 19:20
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Propellerhead Reason 4 Premium Edition

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Propellerhead Reason 4 Premium Edition

Citaat:
De Propellerhead Reason 4 Premium Edition bundelt Reason 4 met 7 DVDs die vier Propellerhead Hypersampled ReFills sound libraries bevatten:* Reason Electric Bass, Abbey Road Keyboards, Reason Drum Kits en Reason Pianos.
*
Propellerhead Reason is een all-in-one muziekproductie omgeving met een gigantische soundbank die sounds, loops en patches bevat van verschillende muziekstijlen (pop, rock, R7B, jazz, electronica, house).
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Propellerhead Reason 4 Premium Edition

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 28-08-2008, 16:05
Vintage Member

Reputatie: gertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Propellerhead Reason 4 Premium Edition

Ziet er mooi uit. Alleen jammer dat er blijkbaar geen upgrade voorzien is vanuit de standaardversie en dat ze 't niet meteen op een externe harddisk leveren. Speaking of which: Piano VST 263GB op 35 DVDsÖ

Groetjes,
Gert
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 28-08-2008, 16:29
Vintage Member

Reputatie: Mathew Lane heeft een prima uitstralingMathew Lane heeft een prima uitstralingMathew Lane heeft een prima uitstralingMathew Lane heeft een prima uitstralingMathew Lane heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertvanhoof Bekijk bericht
Ziet er mooi uit. Alleen jammer dat er blijkbaar geen upgrade voorzien is vanuit de standaardversie en dat ze 't niet meteen op een externe harddisk leveren. Speaking of which: Piano VST 263GB op 35 DVDs

Groetjes,
Gert
Doet me denken aan toen ik Logic Studio 8 installeerde, paar uur mee bezig, waren ook 7 DVDs. Die 263GB piano, daar ben je een dag mee bezig ofzo om die te installeren
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 28-08-2008, 16:56
Senior Member

Reputatie: mpraet wordt hier goed onthaald

zoveel GB voor een pianooken trop is trop en teveel is teveel zou ik zeggen
en dan misschien nog afwachten naar de klank
want de ene hoort dit en de andere dat graag ;-)
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 29-05-2010, 16:13
Active Member

Reputatie: Nicolassoenens is op goeie weg

Hoi mede-reasongebruikers!

Ik heb een kleine vraag voor jullie (ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik heb toch wel even gezocht en dit leek mij het meest geschikte).

Mijn vraag was of het mogelijk is om in de NNXT of De Dr. Rex om samples te 'layeren' ( ik zie net dat dit in Reason 5 kan, maar die is er nog niet), net zoals een MPC doet. Ik zal een voorbeeld geven:
Ik trigger een sample met mijn akai lp8, en terwijl deze bezig is trigger ik een andere sample, zodat deze 2 tegelijkertijd worden afgespeeld, hetzij de ene later dan de andere.

Is zoiets mogelijk? Want nu kom ik niet verder dan dat wanneer ik op een pad duw de sample wordt gespeeld, maar deze stopt wanneer ik op een ander pad duw.

Weet iemand misschien hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 29-05-2010, 16:30
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

In de meeste samplers gebeurt dit automatische muten van de vorige sample door middel van iets dat 'choke groups' heet.
Geen idee of dat ook zo werkt in Reason, maar zo heb je alleszins toch iets om op te zoeken.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 29-05-2010, 17:23
Active Member

Reputatie: Nicolassoenens is op goeie weg

Hier vindt ik toch niets op voor reason zelf, maar dan wel voor andere software! volgens mij ligt het aan de instellingen van de Dr.Rex zelf. Ik heb het al zo ver gekregen dat als ik 1 maal op een pad duw de sample blijft spelen, vroeger moest ik de pad zolang inhouden tot de sample klaar was met spelen!
Toch bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten