homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Overige audio hardware

Mededelingen

Overige audio hardware Discussies over audio apparatuur en instrumenten in de homestudio, voor zover ze niet passen in de andere hardware subfora.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 11-07-2005, 23:54
Senior Member

Reputatie: nastyskillz is op goeie weg
Standaard M-audio firewire Solo vraagje ? wie helpt me aub?

Beste Muzikanten/Artiesten,

(Newbie)(Wil graag meer leren)
Ik had een vraagje over deze interface, ik heb nu een Tapco 6306 by Mackie 6-channel mixertje aangesloten op me pc van 80 euro.
Wie kan me alsjeblieft goeie info geven of ik die M-audio firewire solo moet kopen.
Zal de kwalitiet verschil echt merkbaar zijn bij deze verandering ?
En kan ik dit gelijk aansluiten aan me pc via firewire of heb ik nog een aparte geluidskaart voor nodig of een versterker ???.
Ik heb nu een Audigy 2 geluidskaart die door vele word afgeraden, vandaar dat ik met deze probleempje zit, want ik weet niet wat de verschillen zijn, ik werk nu voor het eerst met een condensator mic en het bevalt me heel erg goed, maar je wilt natuurlijk altijd beter als dat mogelijk is vooral met een kleine verandering, dus vandaar deze vraag.
Of is mijn mixertje en geluidskaart genoeg i.v.m. de M-audio firewire solo ?

Iemand verkoopt een M-audio solo voor 150 euro dus dan haal ik die gelijk wel als het goed is.

http://www.m-audio.nl/solo.htm

[ Bewerkt door nastyskillz on 2005/7/12 0:56 ]
  #2 (permalink)  
Oud 12-07-2005, 18:07
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: M-audio firewire Solo vraagje ? wie helpt me aub?

Ik zou voor die M-audio solo box gaan. Die moet je gewoon via firewire aan je pc aansluiten en je kan opnemen.

Audigy is toch een games-kaart? Die voldoet niet om een beetje deftig te kunnen opnemen...
  #3 (permalink)  
Oud 13-07-2005, 02:01
Senior Member

Reputatie: nastyskillz is op goeie weg
Standaard Re: M-audio firewire Solo vraagje ? wie helpt me aub?

Erg bedankt voor je advies

Ik ga hem deze week halen hopelijk !

Maar heb je geen aparte software nodig voor de M-Audio Solo, want ik neem nu op met Adobe Audtion 1.5, kan ik daarmee gewoon blijven werken.

En kan ik hem gewoon aansluiten aan me Audigy2 ZS kaart, want die heeft firewire dat zou handig zijn, want dan heb ik ook tenminste geluid met films en spellen etc..
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten