homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Overige audio hardware

Mededelingen

Overige audio hardware Discussies over audio apparatuur en instrumenten in de homestudio, voor zover ze niet passen in de andere hardware subfora.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 01-07-2005, 03:31
Senior Member

Reputatie: nastyskillz is op goeie weg
Standaard Microfoon en Mixer vraag van Beginner, wie helpt !

Ik heb nu een Gatt LD-5 condensator microfoon, maar wil hem vervangen omdat ik het membraam een heel klein beetje heb beschadigd bij het schoonmaken ik weet niet of dat erg veel uitmaakt maar wil toch beter een nieuwe, maar ik heb niet veel ervaring met dit soort mic's dus wilde vragen wat ik beter kan aanschaffen voor meerendeels rappen in combinatie met zang, welke mic is daar beste voor uit deze 3 of mischien als jullie betere weten : MXL 2006, Behringer B1 of Behringer B2 Pro, zit er veel verschil tussen die 2 behringers ? Ik sluit nu mijn mic aan met een klein mixertje maar heb nu nog geen perfect geluidskwalitiet beetje last van ruis, mensen hadden mij dit mixertje geadviseerd omdat ik die condensator mic direct aan me pc wilde aansluiten en daar heb je dan natuurlijk phantoomvoeding voor nodig maar ik vroeg me af of ik niet beter zo een geluidskaart kan kopen met een grote ingang voor beter kwaliteit of doetie het dan helemaal niet omdat er geen phantoom voeding aan zit, moet het in combi met een mixertje of kan het ook alleen met de juiste kaart, want ik krijg het idee dat die mixer het geluid een beetje verkleurd of is dat niet het geval, alvast erg bedankt
  #2 (permalink)  
Oud 01-07-2005, 14:04
Vintage Member

Reputatie: waxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Microfoon en Mixer vraag van Beginner, wie helpt !