homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Introduce yourself

Mededelingen

Introduce yourself Wie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreëer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 24-04-2008, 09:50
Member

Reputatie: Salmarnir is op goeie weg
Standaard Newbie

Hallo allemaal

Mijn naam is Tim, ik ben 18 jaar oud/jong en heb me vandaag lid gemaakt op dit forum…
Ben een tijdje geleden begonnen met home recording omdat mn band wat nummers nodig had en dat we het ietwat te gek vonden om onmiddellijk al ons geld te investeren in een deftige studio opname, buiten te wandelen met 1 cd and that's it… Niveau lag nog niet hoog genoeg, en dus hebben we toen geďnvesteerd in wat kleine spulletjes (een M-Audio fast track & wat mics)… Van het een kwam het ander en na heel wat tijd heb ik nu al wat materiaal om thuis op te nemen (Beginnersmateriaal natuurlijk, gezien ik geen budgetaire big shot ben )

Ik hoop hier wat meer dingen te weten te komen gezien mijn kennis enorm vaak té gelimiteerd is, vooral qua mixage merk ik dat ik soms gewoon de haren uit mijn hoofd zou trekken…

Qua muziekgenres ben ik een vrij "gemakkelijk" persoon, van klassieke muziek tot southern rock, van jazz tot mathcore, en ook hiphop of trance schuw ik niet… Zolang er maar wat in zit

Bedankt om dit te lezen en tot gauw!

T.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 24-04-2008, 13:11
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Newbie

Graag gedaan hoor, dit ff te lezen, lol.

Schitterend toch? Door gewoon even "de band uit de nood te helpen" plots de microbe te pakken. Schitterend. Don't worry, de extraverte budgetaire bigshots houden het hier niet lang uit. Degenen die het meest bezig zijn met kopen, zijn mss net wat minder bezig met effectief muziekmaken :-)

Heerlijk ook dat je dan toch geen gelimiteerde muzieksmaak hebt (same here hoor). Idd, het moet wat met je doen en je moet er wat in zien, en dan kan zelfs de kutste beat plots als muziek in de oren klinken.

Tot gauw in ieder geval he!

Jimmy
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten