homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Audio Interfaces en standalone recorders

Mededelingen

Audio Interfaces en standalone recorders Zowel audio en midi interfaces (geluidskaarten) als zelfstandige opnamesystemen worden besproken in deze zone.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 27-03-2008, 00:59
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

Citaat:
Edirol, dochtermerk van electronica gigant Roland, komt met een nieuwe versie van hun compacte 'handheld' recorder naar buiten: de R-09HR. Meest opvallende upgrade is ondersteuning voor 24bit : 96 kHz (vergeleken met de maximale 24 bit / 48 kHz van z'n voorganger). Ook de interface heeft blijkbaar een aantal veranderingen ondergaan.
*
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 03-04-2008, 00:34
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

Wat meer info in dit filmke:

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=74OMEI6yTDQ[/MEDIA]
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 10-04-2008, 13:04
Junior Member

Reputatie: Hourglass Drops is op goeie weg
Cool Re: Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

een erg leuk ding, en waarschijnlijk ga ik deze binnekort aanschaffen.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 13-06-2008, 08:05
Vintage Member

Reputatie: Pierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstraling

Ik heb de oude Edirol R-09. Zelden zo tevreden geweest van een aankoop. Een fan-tas-tisch ding. Ik heb het altijd bij op repetities, alle ideeŽn kunnen letterlijk met ťťn druk op de grote knop gecapteerd worden. Heb er ook al eens een concert mee opgenomen. Zowel dicht bij heel luide speakers als veraf klinkt de opname zeer goed.

Die preview speaker en de afstandsbediening lijken me relevante verbeteringen. Altijd met oortjes moeten luisteren of met een kabel in de zanginstallatie geplugd is niet handig. En als de recorder op een repetitie veraf ligt, is het allicht handig hem van op afstand te bedienen.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 03-08-2008, 13:33
Junior Member

Reputatie: Oriolus is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door billybear Bekijk bericht
Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

Om het originele en complete item te lezen ga je naar Edirol R-09 HR - nieuwe wave/mp3 recorder

Commentaar kan je hieronder geven.
Ik zie een recente discussie over edirol r09 <-> tascam DR1.
Het is mij niet duidelijk welke apparaten precies worden vergeleken.
BillyBear, is de HR-versie nieuwer (en dus beter?) dan de besproken vergelijking in edirol r09 <-> tascam DR1 ?
Het is zo lastig kiezen...

Uw hulp wordt zeer gewaardeerd!
Ori
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 06-08-2008, 00:26
Webmaster

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oriolus Bekijk bericht
Ik zie een recente discussie over edirol r09 <-> tascam DR1.
Het is mij niet duidelijk welke apparaten precies worden vergeleken.
BillyBear, is de HR-versie nieuwer (en dus beter?) dan de besproken vergelijking in edirol r09 <-> tascam DR1 ?
Waar die vergelijking het over heeft is me niet meteen duidelijk (ze is niet zo specifiek), maar het prentje is er wel ťťn van de vorige versie van de r09. De HR versie is inderdaad een verbetering daarop, alhoewel de verbetering zich vooral situeert in subtiele details.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten