homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Audio Interfaces en standalone recorders

Mededelingen

Audio Interfaces en standalone recorders Zowel audio en midi interfaces (geluidskaarten) als zelfstandige opnamesystemen worden besproken in deze zone.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 13-03-2008, 22:53
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard M-Audio Fast Track Ultra 8R Audio / MIDI interface

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

M-Audio Fast Track Ultra 8R Audio / MIDI interface

Citaat:
Onlangs introduceerden we al de mobiele Fast Track Ultra interface van M-audio, vandaag melden we de komst van de rack-mountable Fast Track
Om het originele en complete item te lezen ga je naar M-Audio Fast Track Ultra 8R Audio / MIDI interface

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 17-03-2008, 00:13
Junior Member

Reputatie: jelsbi is op goeie weg
Standaard Re: M-Audio Fast Track Ultra 8R Audio / MIDI interface

dit is waarschijnlijk de opvolger van de 10/10. Ik heb deze audiointerface, en ben daar echt tevreden over, de 10/10 dan. ik heb deze aan een sterk vermidnerde prijs kunnen kopen in duitsland. Vermits er een opvolger ging komen. Waarschijnlijk dus deze.
Maar alles bij elkaar genomen....waarschijnlijk is deze audiokaart/interface beter vermits je ook metxlr kan werken, eeen eigen gain kan regelen, en een pantoomvoeding aanwezig is..maar toch blijf ik tevreden over mijn delta 10/10.
ergens moet je stoopen vind ik met investeren, en tevreden zijn me wat je hebt....maar waarschijnlijk ben ik de enige die er azo over denkt:-)
want iedereen in digi-land wil altijd beter en sneller en scherper.....
enige comments???

greetz,
johan
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 02-01-2010, 12:51
Senior Member

Reputatie: Tozmonaut wordt hier goed onthaaldTozmonaut wordt hier goed onthaald

Ik heb deze interface onlangs gekocht, om de ganse band op te kunnen nemen. Ik ben echter nog op zoek naar een laptop waarop ik deze kan aansluiten. Wat zijn de minimum vereisten die de laptop moet hebben om confortabel te werken? Ik zou dus enkel instrumenten opnemen en geen gebruik maken van plugins (ik had begrepen dat vooral deze hoge eisen stellen aan de pc).

alvast bedankt voor de info
mvg Tozmonaut
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 02-01-2010, 13:16
Active Member

Reputatie: Whoettie is op goeie weg

Hallo!

Dit is wat ik op de website vond:

Minimum System Requirements (PC)
Windows XP (32-bit) with SP2**
DirectX 9.0c (included in XP)
USB 2.0 port
Windows Vista (32-bit versions)
1.6 GHz processor (CPU may be higher for laptops)
512 MB RAM*
* Windows Vista Home Premium, Business and Ultimate require 1 GB RAM.
** Home and Professional Edition only. Windows Media Center Edition is not supported.
*** Please check the minimum system requirements of your DAW software as they may be higher.

In theorie zou het zelfs met een netbook genre eeepc moeten werken, waarschijnlijk is een gewone laptop beter.

Elders op het forum staat ook informatie over computers.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 02-01-2010, 18:27
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Je zal toch wel f-degeijk plugins nodig hebben, ook voor instrumenten hoor? EQ, Compressie, Reverb, Delay,... om de meest gangbare maar te noemen.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 11-01-2010, 09:41
Senior Member

ik heb deze laptop gevonden op het internet:

Sony VAIO VGN-NR21S/S

* 15,4 inch breedbeeldscherm met 1280x800 resolutie

* windows vista home premium

* 250 GB harde schijf

* 2 GB werkgeheugen

* 802.11a/b/g/nWLAN voor draadloos internet

* 4x USB 2.0

Is deze voldoende krachtig? heeft iemand hier ervaring mee (met het merk of met dit specifieke model?) volgens de minimum vereisten zou deze moeten volstaan, maar ik wou het toch nog even chequen.

alvast bedankt voor de moeite iedereen
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 11-01-2010, 18:19
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

En welke processor? Je vergeet zowat het belangrijkste.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 11-01-2010, 21:27
Member

Reputatie: spillyrat is op goeie weg

deze VAIO heeft normaal standaard een intel dual core T5450 van 1,66 Ghz.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 12-01-2010, 10:01
Senior Member

inderdaad, 1.6 ghz. En volstaat deze laptop of kan ik toch beter uitkijken naar iets krachtigers (alhoewel ik denk dat dit waarschijnlijk het beste zal zijn binnen mijn budget)
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 12-01-2010, 13:14
Moderator

Als je een budget hebt van 500Ä kan je al een nieuwe laptop vinden die min of meer geschikt is om aan basis-tracking te doen.

Toch zou ik voor zaken binnen zo'n budget vooral een desktop pc aanraden. Je gaat veel meer aan specificaties hebben. En een pc koop je best een beetje met de toekomst in gedachten, tenzij je frequent een nieuwe wil kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten