homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 08-03-2008, 17:36
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Messe

Al iemand messe-plannen?

Ik ga waarschijnlijk de 12de (eerst nog zien hoe goed in gerecupereerd ben van mijn terugreis) en ben van plan een notitieboekje en mijn fototoestel mee te nemen.

't zou leuk zijn zou ik wat forumleden tegen het lijf lopen ginder...
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 08-03-2008, 18:03
Moderator

Reputatie: boppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstraling
Standaard Re: Messe

yup, ik ga de 14de
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 08-03-2008, 18:06
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

Ik zal normaal gaan (zoals elk jaar), welke dag weet ik wel nog niet.
Indien ik ga, zal ik proberen voor homerecording een paar reviews te maken, mischien met wat video enz.
Ons plan dit jaar is 2 dagen proberen te gaan, maar we zijn nog op zoek naar overnachting.

Pzz
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 08-03-2008, 22:41
Junior Member

Reputatie: Ian Ranmann Project is op goeie weg

Hallo,

Ik ga ieder jaar naar de MESSE met het vliegtuig ... zal dus volgende zaterdag 15-3 zijn ... doel : Steinberg, en andere leveranciers van DAW plugins bezoeken ...

Groetjes,

Ian
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 09-03-2008, 05:24
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie

Mwha het belooft een goed jaar teworden 2008 op het gebiedt van homerecording. Veel nieuwe produkten.
Geruchten beetje zijn:
-SSL Duende PCI-E versie rond 1200dollar.
-SSL mini desk genre / duende achtig. Denk aan een Digidesign C24. Rond 10.000?
-Neve 4081 - 4 Remote Controlled 1081 Mic-Preamps
-Sonic Core DSP hardware SCOPE XITE-1
-Presonus StudioLive™ Digital Mixer
-DP6 Motu.
-Etc etc etc. teveel om op tenoemen. Maar allemaal in het budget genre 500euro to 15.000euro voor de kleinere thuisstudio's dus eigenlijk.

Helaas kan ik er zelf niet heen gaan. Maar goed andere keer dan maar. Wel foto's maken als je jullie er heen gaan. En natuurlijk een verslag van hoe en wat.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 10-03-2008, 20:45
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Ik zal jammergenoeg niet kunnen gaan vanwege werk.

Ik wil wel graag de nieuwigheden hier in de kijker plaatsen, dus al wie interessant materiaal heeft (foto's, tekst, video en audio...), laat maar komen, plaats genoeg op de server. Laat maar weten als je hulp nodig hebt om één en ander in een artikel te gieten of om grote bestanden te uploaden.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 11-03-2008, 15:34
Vintage Member

Reputatie: classa50 wordt hier goed onthaaldclassa50 wordt hier goed onthaald

Werken, en dit weekend muziek....dus helaas.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 12-03-2008, 13:06
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Vandaag kan ik wegens omstandigheden niet gaan, maar ik ga toch proberen in de loop van de week eens langs te gaan.
Ben benieuwd naar de nieuwe firewire interfaces met DSP effecten van Steinberg/Yamaha....
New Products :: Steinberg Media Technologies GmbH
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 15-03-2008, 09:03
Moderator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pixie Bekijk bericht
Vandaag kan ik wegens omstandigheden niet gaan, maar ik ga toch proberen in de loop van de week eens langs te gaan.
Ben benieuwd naar de nieuwe firewire interfaces met DSP effecten van Steinberg/Yamaha....
New Products :: Steinberg Media Technologies GmbH

Ziet er verdomd praktisch uit.
Ben benieuwd naar de prijs en de preamps van dat ding.

Sonic State - News (Video Item) MESSE08: Dedicated Cubase Hardware, Steinberg show us the MR816 audio interfaces and the CC121 Controller
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 15-03-2008, 15:17
Vintage Member

Reputatie: waxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauce Bekijk bericht
-SSL mini desk genre / duende achtig. Denk aan een Digidesign C24. Rond 10.000?
Hier is hij: de SSL Matrix

Citaat:
Give your studio a new heart

What is Matrix? In a sentence, Matrix is a SuperAnalogue™ 16 channel, 40 input mixing console with inbuilt signal router and multi-layer digital workstation control.
In use it’s simply the most elegant way to be creative with your entire arsenal of analogue outboard and cutting-edge digital equipment.

Designed to be at the heart of your every day creative process, Matrix is built to meticulous SSL hardware standards, to withstand even the most intensive studio use.
Fully equipped to partner your monitors, workstations and outboard gear, Matrix lets you shape your project studio around the way you work.

Key Features

* 16 Mono Line channels with two separate inputs per strip
* 32 x 16 x 16 insert router for up to 16 external processing devices
* Stereo Aux Send and 4 Mono Sends per channel
* ‘Input to Cue Stereo’ doubles mixdown channel count
* ‘In Line’ DAW monitoring with ‘SuperCue’ headphone mode
* Dual Stereo Mix Busses with summing Inserts and reassign
* 4 Stereo Returns with full stereo mix bus routing
* Stereo digital I/O (S/PDIF, AES/EBU) with SSL converter technology
* Stereo monitoring with independent Main and Mini monitor outputs
* 3 External Monitor inputs with source summing
* iJack front panel Monitor input
* Artist Monitor output with independent EQ and monitor source selection
* 16 motorised faders with multiple layer DAW control
* General purpose MIDI controller mode
* Additional motorised ‘Focus’ fader for simultaneous DAW/Console control
* Programmable function keys for keyboard key strokes/macros
* New DAW-based MIDI Fader automation
* Ethernet MIDI connectivity and PC/MAC Browser Interface
Hij is wel 16k€ + btw, en zonder pre's, eq of compressor (die je via het X-Rack systeem kan toevoegen en automatiseren via de console).
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten