homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Audio Interfaces en standalone recorders

Mededelingen

Audio Interfaces en standalone recorders Zowel audio en midi interfaces (geluidskaarten) als zelfstandige opnamesystemen worden besproken in deze zone.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 20-01-2008, 02:06
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Tascam DR-1 portable recorder

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Tascam DR-1 portable recorder

Citaat:
Bijna tegelijkertijd met Yamaha en Olympus komt ook Tascam met een compacte recorder op de markt. De Tascam DR-1 Portable Digital Recorder registreert je opnamen op een 1GB SD card. Een paar microfoons is gemonteerd op een mechanisme waarmee je de hoek kan variŽren. Opnameformaten zijn MP3 of WAVE. De DR-1 heeft ingebouwde auto gain control en analoge limiting, en ook een low-frequency cutoff om manipulatiegeluiden of wind ruis te elimineren. De prijs zal rond de $299 liggen.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Tascam DR-1 portable recorder

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 20-01-2008, 16:07
Member

Reputatie: cedriclepere is op goeie weg
Standaard Re: Tascam DR-1 portable recorder

De prijs ligt hier rond 385€.
Dus toch wel ietsje meer dan 299$.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 21-01-2008, 21:44
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

De richtprijzen die we met US-persberichten meekrijgen dien je altijd wel met een korreltje zout te nemen. Ik denk ook dat je hier nog fikse prijsdalingen kan in verwachten het komende jaar, omdat op heel korte tijd verschillende nieuwe fabrikanten zich op deze nieuwe markt werpen.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 07-11-2008, 20:20
Member

Reputatie: pajzd is op goeie weg

thomaokaze verkoopt ze voor 200 euro tstuk

- - -- beestige winkel ! - - --- --- --- -
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 09-11-2008, 10:24
Senior Member

Reputatie: mpraet wordt hier goed onthaald

veel geld voor zo'n pokkedinggetje vind ik
als je bekijkt dat ik een tascam verkoop met 40 gig HD in en direct schrijven op internbe cd writer voor nog geen 250Ä op onze marktplaats hier op de site .
Dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn hoor the real thing tov een dictafoon achtig opname aparatuurtje ;-)
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 09-11-2008, 12:20
Vintage Member

Reputatie: gertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpraet Bekijk bericht
veel geld voor zo'n pokkedinggetje vind ik
als je bekijkt dat ik een tascam verkoop met 40 gig HD in en direct schrijven op internbe cd writer voor nog geen 250Ä op onze marktplaats hier op de site .
Dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn hoor the real thing tov een dictafoon achtig opname aparatuurtje ;-)
Niet echt een faire vergelijking, naar mijn mening. Ten eerste vrees ik dat je nog niet al te vaak met zo'n "pokkedinggetje" of zo'n "dictafoon achtig opname aparatuurtje" (sic) gewerkt hebt ó anders zou je wel andere termen gebruiken ó en ten tweede daag ik je uit om eens een dagje met je "real thing" en twee microfoons op stap te gaan om op een paar kilometer afstand van het dichtstbijzijnde stopcontact veldopnames te maken of even snel een repetitie op te nemen. Mijn keuze zou alvast net zo snel gemaakt zijn! ;-)

Groetjes,
Gert
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 30-12-2008, 23:56
Junior Member

Reputatie: wedz is op goeie weg

wij (onze band) zijn er toch ook zeer tevreden over.. Je kan het ook quasi overal mee op pad nemen, ideaal voor repetities en/of andere (plezante) zaken... K denk dat wij em 298 betaald hebben.. Geen klagen dus over de DR1!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten