homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Introduce yourself

Mededelingen

Introduce yourself Wie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreŽer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 30-12-2007, 16:32
Senior Member

Reputatie: AzimuthZero is op goeie weg
Standaard Hallo aan iedereen

Mijn naam is Wim, ik ben 32. Ik gebruik Digidesign Pro Tools LE via een originele MBox op een Apple Powermac G5 (2.0 GHz en 2GB RAM). Ik gebruik een M-Audio MIDIsport interface en een Cheetah MIDI controller. De enige hardware synthesizer die ik nog gebruik is een Fender Rhodes Chroma Polaris. De rest is (bijna) allemaal software (NI FM7, Absynth 4, KORG DLC, Digidesign "Strike", "XPand!", "Hybrid", IK "Sampletank"). Mixen doe ik op Genelec speakers (hier ben ik zťťr tevreden over). Voor de rest kan ik nog toevoegen dat ik gitarist ben (speel 17 jaar) en gebruik hiervoor Fender Jazzmaster, Telecaster, Mustang, Stratocaster en Ovation Breadwinner. Gitaar opnemen doe ik via de Guitar Interface van Waves (op Zaolla Silverline kabels).
De muziek die ik maak ligt in de lijn tussen Depeche Mode, The Cure en aanverwanten. Samen met een zangeres en mijn beste vriend (tevens ook muzikant) vormen we een band. Momenteel zijn we bezig met het afwerken van een aantal songs.

Muziek is een passie, een deel van mijn leven. Ik heb veel respect voor mensen die zich op creatieve manier bezig houden. Respect dus voor iedereen op dit forum

Greetz
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 09-01-2008, 00:35
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Hallo aan iedereen

Welkom. Respect voor alle creatievelingen!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 09-01-2008, 00:49
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Hallo aan iedereen

Gegroet! Verheugd! Enthousiast! Respectvol! Ik wacht op wat van je te horen!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten