homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Introduce yourself

Mededelingen

Introduce yourself Wie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreŽer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 24-10-2007, 19:05
Member

Reputatie: hugo124 is op goeie weg
Standaard HAllo iedereen

Hallo iedereen, ik ben Hugo ik 12 jaar oud.(wordt zondag 13) Ik ben op deze site beland van gitaarnet.nl/forum/ waar ik regelmatig kom. Ik spaar al materiaal en gebruik het natuurlkijk vanaf m'n 8e. Begon met wat werk op kinderpartijtjes, maar ben daarna verder gegaan met een studiiotje voor mezelf. Nu speel ik sinds een jaar elek. gitaar en neem ik regelmatig op. Als je meer info weet vraag het maar!

hugo
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 24-10-2007, 20:54
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: HAllo iedereen

Super! welkom op onze site!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 25-10-2007, 16:06
Member

Bedankt! Vooral vind ik het marktplaats gedeeldte een hele goede aanwinst op dit forum.

hugo
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 25-10-2007, 16:16
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Welkom Hugo! Laat gerust eens een stukje horen...
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 25-10-2007, 16:35
Member

Ik zal het eens proberen, ik ben nog nieuw met alles, en ik moet het nog allemaal een beetje uitvinden +nog goede mic's kopen. Ook snap ik nog niet zoveel van het mixen, masteren gedoe, want als je mix goed is. Hoef je err toch niks meer aan te doen!? Ben ook wel benieuwd naar wat ander mensen gebruiken, kortom het lijkt me een leuk forum!

hugo
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 25-10-2007, 17:15
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

Citaat:
want als je mix goed is. Hoef je err toch niks meer aan te doen!?
Meer wijsheid dan mensen 2 tot 3 keer jouw leeftijd
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 25-10-2007, 17:54
Member

Bedankt.Ooh..ik heb nog niet eens gezegt waar ik meewerk; M'n mengpanele om op te nemen: Alesis multimix 16 firewire en een behringer xenyx 802, en verder zoals ik al zei moet ik nog goede mic's kopen(werk nu nog met van die low budget versterk mic's) en als "monitoren"(niet echt monitoren te noemen) gewoon 2 boxen die ik nog had liggen; Moet nog veel aangebeuren dus, maar toch een heel aardig setje vind ikzelf, en nog een oud MI|DI keyboard voor de bassloopjes. en nog uitzoeken hoe ik een drumstel opneem, en ik kan mijn "bandje "opnemen. gelukkig staat hier al veel geschreven!
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 27-10-2007, 18:03
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Impressed. Pretty Impressed.

Welkom Hugo.

J.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten