homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Muziek opgenomen. What's next? > Opgenomen muziek reproduceren, uitbrengen, verspreiden en promoten

Mededelingen

Opgenomen muziek reproduceren, uitbrengen, verspreiden en promoten Je neemt op en wil je muziek naar buiten brengen. Hoe zit dat met auteursrechten, distributie en muziek online? Hoe gaat cd-persing in z'n werk? Waar ga je heen met je drukwerk? Wie kan helpen met promotie? En de juridische kant?

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 14-02-2018, 15:00
Junior Member

Reputatie: SandraGoerd is op goeie weg
Standaard Vibes website

Hi, ik ben voor een website bezig met het maken van muziek. Zij willen dat als men hun website bezoekt dat er meteen een muziekje wordt afgespeeld. Ik heb nu iets gecomponeerd maar het is best een 'haastig' nummer. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel?
Mijn vriend zegt nu echter dat hij bij het zien van de website hele rustige vibes krijgt. Hij vindt het 'haastige' muziekje niet gepast.
Het is echter een vakantie website dus ik vind dat daar wel vrolijke muziek bij hoort.
Kortom, mijn vraag aan jullie is welke vibes krijgen jullie van deze website: https://www.vakantiedeals.be
Zouden jullie hier eerder een 'vrolijk/ haastig' nummer bij maken of een 'relax' muziekje?
Ik hoop dat jullie me willen helpen
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 14-02-2018, 16:54
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Vibes website

Goh, OT en negatief. Maar alla. Iemand moet het vuile werk doen.

Het is al vele jaren zeer onbeleefd om een muziekje te laten spelen als je een website opent. Je weet niet waar de bezoeker zich bevindt (op de tram, op kantoor...) en niemand denkt er aan het volume af te zetten voor je een site bezoekt.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 15-02-2018, 12:02
bsp bsp is offline
Senior Member

Reputatie: bsp is op goeie weg
Standaard Re: Vibes website

Je kunt ergens op de site zichtbaar een startknop plaatsen waar de bezoeker muziek aan kan zetten als hij dit wenst.
Maar wat cyrano zegt, laat het nooit automatisch opstarten! Not done sinds 1998 (??).

Verder even wachten op reacties van meer deskundigen.

Laatst gewijzigd door bsp; 15-02-2018 om 15:22
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten