homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 01-10-2007, 19:17
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard homerecording.be compilatie cd op URGent FM - The Rudieshow

Een opname van The Rudieshow van vorige week op URGent.fm.

Producer Jan Hoozee
Presentatie Jurgen Roels

Fragment ter beschikking gesteld met toestemming van URGent.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: mp3 urgent-hrcd001.mp3 (9.71 MB, 453x gelezen)

Laatst gewijzigd door billybear; 01-10-2007 om 21:26
  #2 (permalink)  
Oud 11-12-2007, 14:42
Vintage Member

Reputatie: waxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaald
Standaard Re: homerecording.be compilatie cd op URGent FM - The Rudieshow

ah ja, ik wist dat ze ermee bezig waren...

riddim zijn groepje, undefined is ook al bij ons geweest in traktor (een programma op donderdag) voor een liveset trouwens. We hebben toen nog cymbalen moeten fixen omdat de drummer die vergeten was ...
  #3 (permalink)  
Oud 11-12-2007, 15:12
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waxx Bekijk bericht
ah ja, ik wist dat ze ermee bezig waren...

riddim zijn groepje, undefined is ook al bij ons geweest in traktor (een programma op donderdag) voor een liveset trouwens. We hebben toen nog cymbalen moeten fixen omdat de drummer die vergeten was ...
hehe, idd, ik was er toen wel niet bij (op reis toen), maar dat is niet de eerste keer hoor. Hij stond bijna op de finale van rockvonk zaterdag zonder drumstoel of basdrumpedaal

Pzz
  #4 (permalink)  
Oud 11-06-2008, 17:07
Senior Member

Reputatie: mpraet wordt hier goed onthaald

thats not my cup of the gasten rap en nep blazers ,nee voor mij hoeft dit niet ,geef mij maar de echte electronische muziek ,niet dit
  #5 (permalink)  
Oud 11-06-2008, 17:44
Vintage Member

Reputatie: PM-Studio-Project wordt hier goed onthaaldPM-Studio-Project wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpraet Bekijk bericht
thats not my cup of the gasten rap en nep blazers ,nee voor mij hoeft dit niet ,geef mij maar de echte electronische muziek ,niet dit
Geeft niet hoor, mpraet!
Ik ben trouwens ook niet zo wild van jou midifiletje?! ...

Bon, terug on topic

Het gaat er niet zozeer over, dacht ik, of jij dit nu graag of niet graag hoort.
Maar veeleer dat [ Urgent.fm ] een ietsje méér wil doen en betekenen, ook voor oa. homerecorders en www.homerecoring.be en hun gebruikers in't bijzonder ...
Bovendien, als je goed geluisterd hebt naar de presentator, weet ook jij nu waarheen je met eigen probeersels, testversies, mixen, ... zoal mag en kan aankloppen!
  #6 (permalink)  
Oud 11-06-2008, 17:57
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PM-Studio-Project Bekijk bericht
Geeft niet hoor, mpraet!
Ik ben trouwens ook niet zo wild van jou midifiletje?! ...

Bon, terug on topic

Het gaat er niet zozeer over, dacht ik, of jij dit nu graag of niet graag hoort.
Maar veeleer dat [ Urgent.fm ] een ietsje méér wil doen en betekenen, ook voor oa. homerecorders en www.homerecoring.be en hun gebruikers in't bijzonder ...
Bovendien, als je goed geluisterd hebt naar de presentator, weet ook jij nu waarheen je met eigen probeersels, testversies, mixen, ... zoal mag en kan aankloppen!
Kijk iemand die het snapt en duidelijk praat over de subject waar de startposter er over had en niet over smaak, wel en niet houden van...

Erg goeie zaak dit, hoe meer HR.be in de picture komt via commerciale wegen hoe beter. Al moet we niet hebben van wilde en spamposter a verkoopers van 1 of andere merk.
  #7 (permalink)  
Oud 11-06-2008, 19:56
Vintage Member

Reputatie: Patatje wordt hier goed onthaaldPatatje wordt hier goed onthaald

Altijd de zaken positief bekijken ... met thuis de gemaakte muziek aan vrienden en buren te laten horen maakt men geen kans de nummers te promoten, via zo één of andere zender soms wel, er zijn dan tenminste wat luisteraars meer die het te horen krijgen.

Nu met de genstse feest gaan we ook via een plaatselijke zender gewag maken van de full cd die ik nu met mijn band Kerrekolle (gentse rock, blues, een reggea en akkoestische nummers) op neem in mijn home-studio.
We mogen er dan ook een akkoestisch nummer brengen tijdens een apperitiefconcert zogezegd, mogelijks gaat dit dan over vier zenders nadien, ik weet het niet juist, maar schijnt wordt dit maar nadien uitgezonden, we zien wel. Met mijn groep vroeger die ik had zaten we eens op studio Brussel en stonden we op marktrock Leuven maar die tijd is voorbij en met een nieuwe band is het terug knokken in de wereld waar er zoveel groepen zijn als kasseistenen op een straat

Ik hou ook meer van muziek met echte instrumenten maar het gaat hier inderdaad niet over het genre of manier van muziek brengen/spelen/opnamen maar over het kunnen promoten en de reclame voor de homerecordingssite.

Onbekend is onbemind

Patrick.
  #8 (permalink)  
Oud 11-06-2008, 20:37
Vintage Member

Reputatie: waxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaald

Je kan altijd eens een persmededeling naar onze redactie sturen als je iets doet van optreden. Meschien kom je dan nog eens in onze uitzending van de gentse feeste vanop de vlasmarkt...

Contact van urgent vind je op onze site [ Urgent.fm ]
  #9 (permalink)  
Oud 11-06-2008, 23:37
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Dit is een al wat oudere thread. Het blijft sympathiek dat URgent de tijd wil nemen voor dergelijke projecten. De keuze van de songs die ze gedraaid hebben is volledig de hunne, en zo hoort het. Fijn dat de website ermee in de kijker kwam, en fijn voor de mensen achter de songs die gedraaid werden...

De cd blijft een eerlijke weergave van waar de actieve leden van de website anno 2007 mee bezig waren. Dat was overigens erg divers: van accoustische en electrische instrumenten met zang tot pure electro stuff.

We groeien allemaal, zowel onze leden als de site, en al wie positief ingesteld is kan daar deel van uitmaken.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten