homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Outboard hardware

Mededelingen

Outboard hardware Een rubriek voorbehouden aan outboard hardware, zoals mixers, compressors, reverbs, equalizers, andere effecten.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 17:58
Vintage Member

Reputatie: d-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatie
Standaard Monitor controller

Ik zoek een monitor controller met 3 stereo outputs.

De mackie big knob passive: slechts 2 outputs.
Big knob studio en studio plus: te veel toeters en bellen die onbenut blijven.
De steinberg ur28m: zou ideaal geweest zijn moest mijn focusrite interface niet de beste interface zijn die ik ooit heb gehad.
Behringer usb2monitor: twee stereo outputs en 1 sub
Spl: veels te duur..
...

Zijn er fabrikanten waarvan ik mss geen weet heb, die passieve (liefst) monitor controllers maken.

Tips en ideen zijn welkom!
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 18:32
Vintage Member

Reputatie: Depressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Monitor controller

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d-ter Bekijk bericht
Ik zoek een monitor controller met 3 stereo outputs.

De mackie big knob passive: slechts 2 outputs.
Big knob studio en studio plus: te veel toeters en bellen die onbenut blijven.
De steinberg ur28m: zou ideaal geweest zijn moest mijn focusrite interface niet de beste interface zijn die ik ooit heb gehad.
Behringer usb2monitor: twee stereo outputs en 1 sub
Spl: veels te duur..
...

Zijn er fabrikanten waarvan ik mss geen weet heb, die passieve (liefst) monitor controllers maken.

Tips en ideen zijn welkom!

SM pro?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 18:41
Vintage Member

Reputatie: d-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatie

SM Pro Audio is blijkbaar opgekocht door JBL. Hierdoor vele productschrappingen. De M-Patch Passive-1 had thans een perfect bakje kunnen worden.

Op youtube ben ik dit https://www.musicstore.de/nl_BE/EUR/...REC0010844-000 tegengekomen. Ziet er heel degelijk uit, alleen nogal prijzig..

(dit staat er te lezen op de SM Pro Audio site: Harman in Northridge, Calif., announced its acquisition of SM Pro Audio in January 2015.

Harman incorporated SM Pro Audio products into the Harman Professional Division as a developer of pro audio and musical instrument (MI) technologies across Harman’s professional product brands.

From February 2016 warranty for all SM Pro Audio products expires.

Our team will assist with any available spare parts and repairs where possible.

Please contact us if in need of assistance. We will do our best to support you).

Laatst gewijzigd door d-ter; 07-12-2017 om 18:44
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 20:14
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd

Ik mijd alles van Harman als de pest...

Dat is trouwens niet JBL, maar Samsung tegenwoordig.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 20:17
Vintage Member

Ben ook de Behringer Xenyx Control2USB aan het checken. Is een rip-off van de big knob maar is blijkbaar transparanter dan de big knob zelf.
Kost ook slechts de helft vd mackie. Heb eigenlijk nt zo'n schrik vd behringer producten.

Iemand zo'n 'kzieniks' controller?

Dank!
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 20:56
Vintage Member

Reputatie: Carels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatie

Presonus monitor station?
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 21:23
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Gooi die focusrite buiten en vervang die door de ur28M. Dan heb je n de beste interface die je al hoorde n de juiste controller.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 07-12-2017, 21:29
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Gooi die focusrite buiten en vervang die door de ur28M. Dan heb je n de beste interface die je al hoorde n de juiste controller.
Het regent momenteel te fel om dingen buiten te gooien
Nee, je hebt wel een punt hoor.
Eigenlijk de makkelijkste manier ook. De optie blijft open!
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 08-12-2017, 06:51
Senior Member

Reputatie: sapca wordt hier goed onthaald
Stuur een bericht via Skype™ naar sapca

Ik heb de presonus central station plus en ben daar zeer tevreden over.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 08-12-2017, 12:06
Vintage Member

Reputatie: Depressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatieDepressoptimist heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Ik heb wel eens nagezocht of de ur28M van een net zo hoge kwaliteit is als de grotere broers UR824 en MR816 en het blijkt dat daar niet dezelfde onderdelen in zitten. Sowieso andere DAC's wat ik heb begrepen. De vergelijking tussen de ur28M en de broers heb ik zelf nooit kunnen maken. (heb zelf een MR816X)

@D-ter: Wat je ook nog kan overwegen is de SPL Crimson, maar ik weet niet hoeveel inputs je wilt...
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten