homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Basisinformatie (home)recording > Beginners-forum

Beginners-forum Een vriendelijke plek waar beginnende homerecorders met hun vragen terechtkunnen. Belangrijk! Lees voor je begint te posten onze "verplichte kost" en "veelgestelde vragen" door. Neem ook de tijd om te zoeken of je vraag al niet eerder beantwoord werd. Als je die moeite doet helpen we je graag verder.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 29-07-2017, 17:37
Junior Member

Reputatie: FRANCOIS51 is op goeie weg
Standaard Entrada D110

Beste forum gebruikers,

de kleinzoon van 7 is altijd maar bezig over een piano, voorkeur gaat dus naar een digitale piano.op internet kwam ik de Entrada D110 tegen bij Oostendorp muziek Nl , dit aan een aantrekkelijke prijs .Maar buiten deze winkel is deze Entrada nergens te vinden ,kan zo direct ook niets op forums vinden.het enige dat ik kan vinden is een demo op Oostendorp muziek en kom deze ook tegen op you tube .In Belgie is ook niets te vinden ...maar denkelijk moeten er toch al Entrada's verkocht zijn !! dus wie weet meer info,gegevens en wie heeft ervaring met deze Entrada D110.

alvast bedankt ...ik kijk er naar uit ( enfin de kleinzoon )

grt,

françois
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 30-07-2017, 19:24
Exoterrestrial's schermafbeelding
Senior Member

Reputatie: Exoterrestrial wordt hier goed onthaaldExoterrestrial wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Entrada D110

Zonder echt zeker te zijn heb ik een groot vermoeden dat het om Chinese makelij gaat waar de invoerder/winkelier zijn logo/merk op laat aanbrengen.
De Belgische muziekhandel Piens deed dit indertijd ook met Cool gitaren e.a.
Hij was ook de enige die deze (laag kwalitatieve) instrumenten verkocht.
Je kon ze nergens anders (in België) vinden...

Laat je niet vangen, de ergernis om de problemen blijft duren terwijl de vreugde om de lage prijs reeds lang voorbij is...

Cheers,
Exo.
  #3 (permalink)  
Oud 31-07-2017, 06:48
Junior Member

Reputatie: FRANCOIS51 is op goeie weg
Standaard Re: Entrada D110

Hallo Exo,

Dank voor de reactie op mijn vraag op het forum ,aangaande de Entrada.

Het is best mogelijk dat deze in China ,Korea etc. worden gemaakt ...maar wat wordt er nu niet in deze landen gemaakt hé.Wat niet direct wil zeggen dat het niet goed is .Ik zou natuurlijk ook liever hebben dat het uit Belgie,Nederland ,Duitsland zou komen wat fabricatie betreft ,maar veel goede dingen die hier waren trekken weg .In mijn jonge jaren ,begin 70 heb ik enkele jaren als technieker gewerkt bij Hammond Orgel op L.O. Antwerpen , en op een bepaald moment de deuren toe en weg waren ze en nadien overgenomen !!., Ik heb nu een mail gestuurd ...wat met de service en wat als er wat voorvalt in de garantie periode ? Service is natuurlijk ook belangrijk.

hopelijk krijg ik toch nog enkele reacties van Endora gebruikers uit Belgie of Nederland.Anders denk ik aan een Yamaha YDP 143 en hier kom ik dan ook weinig of niets over tegen van Belgische en Nederlandse gebruikers

groeten en bedankt voor Je reactie.

françois
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten