homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Content Feedback

Mededelingen

Content Feedback Dit is een speciale kategorie waarin je kommentaar kan geven op op items van buiten het forum, zoals de foto's in de image directory, artikels en dergelijke. Threads worden hier automatisch gegenereerd als iemand een artikel of foto geplaatst heeft.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 26-09-2007, 07:47
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Software

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Software

Citaat:
Besturingssysteem

De tijd dat je voor muziekproductie enkel op Mac terecht kon is al een tijdje voorbij. Tegenwoordig zijn zowel Windows (zowel XP als, in groeiende mate VISTA) erg populair voor muziekproductie. En wie bereid is om z'n weg te zoeken en daarbij wil profiteren van de vrijheid en kracht van open source, kan tegenwoordig ook in Linux al aardig gestart geraken.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Software

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 01-08-2008, 19:24
Vintage Member

Reputatie: Jacks wordt hier goed onthaald
Cool Re: Software

Ik denk niet dat je Linux als music studio recht doet als je zegt dat het nog in de kinderschoenen staat. Dan heb je nooit gewerkt met programma's als Ardour en LinuxSampler en ook niet met een distro als Ubuntu studio.

De mogelijkheden van Linux zijn wellicht minder bekend bij de massa... maar geloof me er zijn een hoop muzikanten die kiezen voor en werken met linux...

Je hebt wel gelijk als je zegt dat het niet wijdverspreid is, als je het marktaandeel van Linux vergelijkt met bv windows...

Het is jammer dat mensen weinig kennis van linux en de applicaties hebben, want dan zou Ardour ook zeker bij de DAW's genoemd worden... Dan doe ik het hier maar: ardour | the new digital audio workstation

Linux is anders, soms wat ingewikkelder, maar zeker de leercurve waard is mijn mening
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 05-08-2008, 23:57
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Software

Deze informatie is zeker aan een update toe! Ik zorg alvast dat dit geupdate wordt. Heb je geen zin om eens aan een goed basisartikel te werken voor de gids, over hoe iedereen met Linux kan starten die eens wat wil experimenteren? Ik denk wel dat de tijd rijp is, en jij lijkt mij bijzonder goed op de hoogte ... We kunnen het er via PM nog over hebben...
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 24-11-2008, 12:17
Junior Member

Reputatie: wauter is op goeie weg

Hallo,

mag hier misschien geen linkje bij de DAW sectie naar mijn (ahum) befaamde reason tutorial?

Ik zal alvast ook terug naar jullie linken vanuit de tutorial dat is het minste dat een mens kan doen niet waar! Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: ons enthousiasme over muziek-vanuit-de-zolderkamer overbrengen aan mensen met dezelfde interesse!

Hij staat hier en is volledig in het NL (een vaak aangehaald pluspunt in het gastenboek): Wauter's Reason tutorial of beter nog recht naar de nederlandse - oorspronkelijke - versie:
Wauter's Reason tutorial

Groetjes,

w.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 25-10-2010, 18:43
Junior Member

Reputatie: paulus1949 is op goeie weg
Thumbs up Re: Software

Beste muziekliefhebbers
het programma ( one man band) is top voor midi en karaoke

wie heeft hier ervaring mee

zou graag wat tips ontvangen
of weet iemand een gebruikersgroep ?

paul lobbe rotterdam
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 08-12-2011, 00:14
Vintage Member

Reputatie: d-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatie

Na kvraudio.com ben ik ook liefhebber van MacMusic : Music, MIDI & audio on Macintosh. (mac).
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten