homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 19-09-2016, 20:59
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Tefifon, een platenspeler met banden....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrano Bekijk bericht
Kan ik me voorstellen. En fantasie van het type "hoe zat dat nu eigenlijk in mekaar". Want als 't niet werkt voor je 't uiteen haalt...

Geef mij maar vintage digitale mixers...
Gelukkig kan je op volgende site wel een en ander vinden aan elektrische schema's. :

Antique Radios, 277 604 Antique Radios listed

Voor een eenmalige kleine bijdrage (denk dat het 20€ was) wordt je lid en kan je schema's , manuals ed downloaden. Je moet natuurlijk zelf ook af en toe schema's , foto's ed uploaden. Maar op die manier wordt de database alleen maar groter.
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 19-09-2016, 22:14
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd

Die site vind ik wel eens als ik op zoek ben naar iets van oude mics. Maar daarover hebben ze niet veel.

Ook een goede is elektrotanya.com. Daar moet je "examen" doen voor je binnen mag

En je moet eens in de maand aanloggen en af en toe ook iets uploaden...
Met citaat reageren
  #13 (permalink)  
Oud 19-09-2016, 22:29
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyrano Bekijk bericht
Die site vind ik wel eens als ik op zoek ben naar iets van oude mics. Maar daarover hebben ze niet veel.

Ook een goede is elektrotanya.com. Daar moet je "examen" doen voor je binnen mag

En je moet eens in de maand aanloggen en af en toe ook iets uploaden...
Nog een geluk dat je kan omschakelen naar de Engelse taal Alhoewel de site dan niet volledig vertaald wordt.

En nu we toch bezig zijn. Nog enkele sites, maar die zal je misschien ook al kennen:

Vinyl Engine - The Home of the Turntable
HiFi Engine - Owners and Service Manuals
John's Radio Web
Schematics Unlimited :: Free Diagrams, Schematics, Service Manuals for download

En 'google search' niet vergeten
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 20-09-2016, 01:36
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PCDJHENK Bekijk bericht
Nog een geluk dat je kan omschakelen naar de Engelse taal Alhoewel de site dan niet volledig vertaald wordt.
Ja 't zijn Hongaren. En ze repareren ook wasmachines, haardrogers... Niet alleen audio.

Deze kende ik nog niet.

Deze gebruik ik veel, voor service manuals:

ManualsLib - Makes it easy to find manuals online!
GroupDIY - Index

En al mijn zoeken gaat via DuckDuckgo.com, ook als ik Google wil doorzoeken, wat maar weinig gebeurt.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten