Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx
Dus dan gebruik je ook de diensten van een bank niet meer? Want die zijn ook allemaal wereldwijd regels en beperkingen opgelegd door de Amerikaanse overheid. 
|
Zo weinig mogelijk. De Paypal account is jaren geleden al buiten gevlogen, nadat ze me bestolen hebben. Een creditcard wil ik niet, nooit gehad. Ik hoef al die miserie niet...
Wells Fargo gaat een mega boete krijgen. Een senaatscommissie gaat onderzoeken hoe het zover is kunnen komen dat ze een afdeling hadden met duizenden werknemers waar allerlei diensten toegevoegd werden aan bestaande rekeningen van klanten én zelfs nieuwe rekeningen gecreëerd werden voor niet bestaande klanten. MEGA fraude. Iedereen ontslagen. De directrice van de afdeling krijgt een gouden handdruk van 124 miljoen $.
De ham vraag is echter: "Hoe kunnen ze dat 27 jaar volhouden zonder dat er massaal klachten komen?" Niemand die merkt dat er diensten gefactureerd worden die je niet gevraagd hebt?
Ik kom regelmatig fraude van dit soort op 't spoor. Maar de schapen geloven het zelfs niet. Ze blijven braaf betalen...