homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Computer hardware

Mededelingen

Computer hardware De juiste computer hardware kiezen voor recording doeleinden is niet altijd eenvoudig. Hier kan je alle computer-hardware vragen en ervaringen kwijt.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19-05-2016, 07:59
Active Member

Reputatie: Riny is op goeie weg
Question Wie gebruikt de Delta 1010?

Zijn er mensen op dit forum die de M-Audio Delta 1010 (nog) gebruiken?
Hij werkt goed met mijn DAW Sonar X2 maar zelf heb ik de gedachten er meer uit te kunnen halen.
Zo ja, dan het ik een enkel vraagje.

Het gaat om onderstaande Delta 1010.

Bij voorbaat dank voor een eventuele reactie.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 19-05-2016, 08:11
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Wie gebruikt de Delta 1010?

Gooi je vraag misschien beter meteen in de groep. Je hoeft niet altijd de gebruiker te zijn van een type interface om te weten wat er kan. Zo verschillend zijn ze meestal niet van elkaar.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 20-05-2016, 10:50
Active Member

Thumbs up Re: Wie gebruikt de Delta 1010?

@ Alexxx,

Dank voor je reactie en uiteraard heb je gelijk.
Nu, op dit moment, heb ik niet echt vragen want handleidingen lezen, dan weet je het meeste wel.
Echter was ik nieuwsgierig of er nog andere mensen gebruik maken van de Delta 1010.
Het zou dan leuk zijn om eventuele tips en trucs te delen.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 20-05-2016, 13:19
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Ah ok, op die manier.

Het is al een oud beestje. Ik kom deze alvast al een heel aantal jaren niet meer tegen in topics dus er zijn nog maar weinig gebruikers hier, vrees ik.

Maar laat mijn pessimisme je de moed niet ontbemen, hť!

Alex
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 20-05-2016, 13:53
Active Member

Alexxx,

Inderdaad is het een oud beestje maar iets nieuwers met diezelfde mogelijk heden kon ik zo gauw niet vinden en heb ik deze maar overgenoen voor een schijntje.

Heb het al getest en alles werkt zoals ik hoopte en mijn bedoeling was.
Kan nu in ieder geval minimaal 6 instrumenten/muzikanten opnemen en vervolgens ieder spoor daarna nog bewerken.

Ik heb de Roland VS-100 ook nog en die is 8 in / 6 out maar via USB heb ik alles maar op twee sporen dus individueel kan ik dan twee sporen bewerken en de instrumenten welke in ieder spoor zitten dus niet meer.
De VS-100 is leuk wanneer ik spoor op spoor op zou nemen als ik alleen bezig zou zijn.

Heb er wel een extra mengpaneel voor bij moeten kopen maar dat was het mij meer dan waard.
Alles werkt nu zoals ik het echt wilde en daar ging het mij om.
En ja, die Ä253,00 kon er dan ook nog wel bij.

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten