homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 25-11-2015, 12:26
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling
Standaard Black Friday deals

Hallo allemaal. Ik ben ook weer eens vanonder mijn steen vandaan gekropen ;-)

Het is weer bijna Black Friday. Dat betekent veel voordeel en soms gratis (software) producten bij met name Amerikaanse websites. Ook Europese bedrijven beginnen Black Friday over te nemen.

In deze thread kun je alle Black Friday deals noteren (HR.BE onderwerpen gerelateerd) die je op het net tegenkomt. Zo help je je mederecorders op een voordelige manier hun studio uitbreiden.

Ik start met de eerste tip: Ga naar de site van Waves en schrijf je in voor de gratis plug-in die ze aankomende vrijdag weg gaan geven. Iedereen krijgt deze plug-in; het is niet een wedstrijd oid. Vrijdag maken ze bekend welke plugin ze weggeven.

Zoekt dus de Black Friday deals, doe je voordeel ermee en post je vondsten in deze thread!
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 25-11-2015, 12:38
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Black Friday deals

Ik wacht al 2 jaar op een gratis waves plugin.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 25-11-2015, 12:43
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Raar; ik heb al verschillende plugins van ze gehad. Je kunt de plugin gewoon downloaden en registreren op je account. Het is dus niet zo dat je een file krijgt opgestuurd krijgt of een directe download link krijgt. Heb je je key nog? Dan kun je de bewuste plugin alsnog downloaden en registreren (denk ik...)
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 25-11-2015, 13:44
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duuk Bekijk bericht
Raar; ik heb al verschillende plugins van ze gehad. Je kunt de plugin gewoon downloaden en registreren op je account. Het is dus niet zo dat je een file krijgt opgestuurd krijgt of een directe download link krijgt. Heb je je key nog? Dan kun je de bewuste plugin alsnog downloaden en registreren (denk ik...)
Was iets met een heel grote demand dus vertraging in verwerking. Het jaar erna deden ze weer zoiets en ik kreeg een mail dat ze inderdaad nog steeds niets hadden opgestuurd (activatielink of zo) en dat ik alsnog mijn gratis exemplaar kon claimen. Ik moest gewoon wachten op het mailtje dat nog ging volgen... Ik wacht nog.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 26-11-2015, 14:32
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

https://www.pspaudioware.net/register/store.php
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2015-11-26 om 14.55.49.jpg
Bekeken: 37
Grootte:  32.8 KB
ID: 16763  
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 26-11-2015, 14:41
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

Black Friday Sale arrives: SynthMaster 50% OFF, SynthMaster Player 70% OFF between November 23-30
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2015-11-26 om 15.05.18.png
Bekeken: 25
Grootte:  113.4 KB
ID: 16764  
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 26-11-2015, 16:03
Senior Member

Reputatie: jeroen.grommen wordt hier goed onthaaldjeroen.grommen wordt hier goed onthaald

Inderdaad, ze slaan je om de oren met deals en kortingen. Mailbox loopt over met dat soort kabaal.

Ik vraag me af waarom ik de rest van het jaar nog iets zou kopen.

Heb me intussen wel schuldig gemaakt aan hun verlokkingen :

GRAVITY - Heavyocity Media

Hoewel, ik denk niet dat ik hier gauw spijt van ga krijgen.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 13:20
Active Member

Reputatie: Freakwave is op goeie weg

ik wou ook al zoiets plaatsen, maar andere zijn mij dus voor geweest

zoals; Alicia's keys; normaal 100 euro nu 50!
wel de moeite waard zou ik zeggen.

Komplete : Keys : Alicia's Keys : Pricing | Products

Nu is de tijd om iets te kopen , lijkt mij.

F.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 13:43
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Die Alicia's Keys is wel een enorme aanrader, gebruik 'm al een tijdje live. Heel karaktervol, veel settings om mee te prutsen, maar toch overzichtelijk en niet tť uitgebreid.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 14:12
Vintage Member

Reputatie: frederic wordt hier goed onthaaldfrederic wordt hier goed onthaald

Ze zijn de mensen weer aan het opjutten om geld uit te geven blijkbaar.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten