homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 28-11-2015, 20:14
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Black Friday deals

Ik vermijd koopjes als de pest. De helft van de tijd kocht ik iets dat ik niet nodig had, de andere helft iets dat niet goed bleek. Als 't over modale hardware gaat, is 't beter op een echte uitverkoop te wachten. Dat zit nog altijd stevig onder Black Friday prijzen.

Voor plugins ligt dat weer anders. Maar ik gebruik alleen gratis plugins. Keuze genoeg en de commerciële zijn niet beter, op een paar erg dure uitzonderingen na. En ik maak ook wel een uitzondering voor wie symfonische orkesten of samples nodig heeft. Maar die gebruik ik dan weer niet.
Met citaat reageren
  #22 (permalink)  
Oud 28-11-2015, 22:41
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg

Verbaast me dat mensen maar soft blijven kopen. Hoeveel reverbs en softsynths en sample packs heb je nodig. Het uitproberen vd presets bezorgd je mri en verspilt alle tijd, niks waard 2e hands.
Ik doe er cht niks mee. En t verkopen is enkel tijdverlies, levert niks op behalve handvol euros.
Met citaat reageren
  #23 (permalink)  
Oud 28-11-2015, 23:21
Senior Member

Reputatie: Literecordings wordt hier goed onthaaldLiterecordings wordt hier goed onthaald

Ik heb echt 5 minuten naar de SLATE website zitten staren,... en uiteindelijk toch niet gedaan.

Voel me trots.
Met citaat reageren
  #24 (permalink)  
Oud 29-11-2015, 08:33
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmiata Bekijk bericht
Verbaast me dat mensen maar soft blijven kopen. Hoeveel reverbs en softsynths en sample packs heb je nodig.
Een combinatie van goeie marketing en onwetend- en onzekerheid bij de beginner. Maar de ontwikkelaars blijven ook niet stilzitten natuurlijk. Ik weet nog dat ik eind jaren 1990 ReBirth zag op een muziekbeurs op de Heizel... we've come a long way...
Met citaat reageren
  #25 (permalink)  
Oud 30-11-2015, 18:14
Senior Member

Reputatie: Rocsee wordt hier goed onthaaldRocsee wordt hier goed onthaald

En nu durft niemand nog deals te posten .

Anyway: 33% korting + 15% korting extra op Cakewalk upgrades via www.jrrshop.com . Komt voor mij op een goeie €100 om mijn oude Producer te upgraden naar Platinum *tempted*.
Met citaat reageren
  #26 (permalink)  
Oud 30-11-2015, 20:33
Active Member

Reputatie: noisebytes is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rocsee Bekijk bericht
En nu durft niemand nog deals te posten .

Anyway: 33% korting + 15% korting extra op Cakewalk upgrades via www.jrrshop.com . Komt voor mij op een goeie €100 om mijn oude Producer te upgraden naar Platinum *tempted*.
Gedaan, en ben zeker tevreden van platinum. Zeker van de layout van de plugin inserts
Met citaat reageren
  #27 (permalink)  
Oud 01-12-2015, 10:37
Vintage Member

Reputatie: frederic wordt hier goed onthaaldfrederic wordt hier goed onthaald

OBEY gij zult kopen OBEY

Met citaat reageren
  #28 (permalink)  
Oud 04-12-2015, 20:25
Active Member

Reputatie: Freakwave is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rocsee Bekijk bericht
Komt voor mij op een goeie €100 om mijn oude Producer te upgraden naar Platinum *tempted*.

Ik heb dat ook een tijdje geleden gedaan , van sonar 8.5 producer naar Sonar Platinum. Ik betaalde toen 130 euro.
Wat een verschil. Ik kon het nooit vinden met Sonar; het zag er niet uit en het werkte niet lekker.
Maar nu is het geweldig. Eindelijk werkt het beestje. Sonar is geüpgraded naar de top league qua lay-out en gebruiksvriendelijkheid.

Wat je niet nodig hebt moet je niet kopen.

Ik had een goede piano sound nodig en ik heb Alicia's keys gekocht voor 50 euro; dat is wat ik dagelijks uitgeef aan de AH (dat betekend Albert Hein en is een winkel in Nederland)
Daarnaast had ik een goede programmeerbare synth nodig om mijn nieuwe interesse in synths te kunnen botvieren, via Sonar heb ik kunnen upgraden naar Zeta+2, and it does the job.

**Beledigende taal verwijderd**

A: geld hebben als water
B: dingen kopen die we niet nodig hebben
C: en als we die gekocht hebben nog meer dingen kopen die we niet nodig hebben
D: zo dom zijn dat we niet weten hoe reclame werkt
E: op z'n minst zo dom zijn dat we ons daardoor laten verleiden
F: maar de achterliggende grond gedacht is dat wij inferieur zijn aan hun aan hun grootte intellect en dat wij slechts slaven zijn van het systeem en dat zij daarboven staan en alles doorzien.

Echter zonder betalende kopers zou er geen produkt zijn, en dus zou geen produkt zijn om te hacken.

F.

Laatst gewijzigd door Alexxx; 05-12-2015 om 18:50 Reden: Ongepast gedrag
Met citaat reageren
  #29 (permalink)  
Oud 04-12-2015, 20:58
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg

Zalig. Ik dacht al 'dit moet een songtekst worden'
Met citaat reageren
  #30 (permalink)  
Oud 05-12-2015, 10:10
Senior Member

Reputatie: Rocsee wordt hier goed onthaaldRocsee wordt hier goed onthaald

Toch een paar bruggen te ver, die reactie, vind ik. Ik dacht eerst ook: beetje zielig als je echt enkel de dingen koopt die je écht nodig hebt. Want dat betekent dus dat je eigenlijk nooit jezelf een cadeautje gunt. Van de andere kant is het niet aan mij/ons om iemand anders zijn rekening (pun intended) te maken.

Of een ongeplande aankoop onder GAS valt ? Who cares. Iedereen doet wat hij wil doen, en als hij het zich kan permitteren, why not. Je hebt ook veel miljonairs die een heel wagenpark hebben, terwijl je ook maar met 1 auto tegelijk kunt rijden .

Anyway, 2 dagen geleden ook maar de upgrade naar Sonar Platinum gedaan. Niet dat ik die echt nodig had, maar anderzijds heb ik nu al effen een Surface Pro 3 met touchscreen en het leek me dan ook wel fijn om eindelijk een versie te hebben die multi-touch ondersteunt. Ik overwoog ook effen om zelfs gewoon te 'upgraden' naar Artist (€25 ipv €100) aangezien ik de plugins en extra synths (Z3TA+ 2, Rapture Pro...) natuurlijk ook gewoon daarmee zou kunnen gebruiken. Maar dan toch voor Platinum gegaan, aangezien gegarandeerd anders een van de komende maandelijkse releases iets Pro/Plat-only zou hebben dat ik persé zou willen .
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten