homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 15:04
Active Member

Reputatie: Freakwave is op goeie weg
Standaard Re: Black Friday deals

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk bericht
Ze zijn de mensen weer aan het opjutten om geld uit te geven blijkbaar.
Ik werk dagelijks om mijn homestudio te kunnen betalen, als ik dan iets voor de helft van de prijs kan krijgen als de reguliere prijs, zie ik dat niet als opjutten om geld uit te geven, echter, als een welkome meeevaller.

Ik ben dan ook oprecht dankbaar, aan eenieder die mij op zulke koopjes atent maakt.

F.
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 15:09
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk bericht
Ze zijn de mensen weer aan het opjutten om geld uit te geven blijkbaar.
Ik volg je...

Mijn mailbox bulkt weer over van "BUY NOW" berichten. Als ik het gisteren aan de volle prijs niet nodig had, dan heb ik het vandaag ook niet nodig aan de helft.
Met citaat reageren
  #13 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 16:08
Active Member

Reputatie: Freakwave is op goeie weg

Tja. wat je niet nodig hebt, heb je niet nodig. denk ik dan.

Echter die alicia's Keys...daar zit al een tijdje op te aasen.

BTW, you need a credid card to order.

ook zoek ik een goede hammond soft synth met een goede Leslie speaker (roatay speaker) simulatiaon (geen chorus)

" A real Lesie has two components, a high fequency horn and a low frequency woofer, which rotate independently of one another within a large wooden cabinet. they add animation in two ways.....(1. the dopler effect and 2. where you stand in the room)

... a real Leslie can be overdriven- that is , it's to hot for it to handle. this will result in a type of distortion.....
(bron: synthersiser programming, by Jim Aikin)

F.
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 16:52
Senior Member

Reputatie: Rocsee wordt hier goed onthaaldRocsee wordt hier goed onthaald

Een hoop Korg iOS apps en VSTs ook 50% off: Korg Usernet .
Had al een hele tijd zin om de Korg Legacy Collection te kopen, gezien die de helft van de prijs was omdat ik de M1 Le al had. Met nu nog eens 50% eraf, komt dat op $50 voor de hele suite.
Met citaat reageren
  #15 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 17:31
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Ik volg je...

Mijn mailbox bulkt weer over van "BUY NOW" berichten. Als ik het gisteren aan de volle prijs niet nodig had, dan heb ik het vandaag ook niet nodig aan de helft.
Maar als je weet dat Black Friday er aan zit te komen stel je toch je aankoop even uit? Ik heb ook tot vandaag gewacht om een case voor m'n iPhone te kopen. Amerikaanse fabrikant, dus had wel verwacht dat er een deal zou komen..25 dollar uitgespaard + een gratis houder voor in de wagen.
Met citaat reageren
  #16 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 21:29
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plonserd Bekijk bericht
Maar als je weet dat Black Friday er aan zit te komen stel je toch je aankoop even uit?
Tuurlijk! Maar ik ben zeker dat veel mensen "kopen" op zo'n dagen omdat ze met deals gelokt worden en zeker niet altijd omdat ze het echt nodig hebben. Ik weet dat, omdat ik ooit ook zo was.
Met citaat reageren
  #17 (permalink)  
Oud 27-11-2015, 22:14
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Tuurlijk! Maar ik ben zeker dat veel mensen "kopen" op zo'n dagen omdat ze met deals gelokt worden en zeker niet altijd omdat ze het echt nodig hebben. Ik weet dat, omdat ik ooit ook zo was.
Dat is inherent aan de muziek/geluidsliefhebberij; je loopt vroeger of later GAS op. Om (tijdelijke) verlichting van de symptomen te bereiken, moet men financiŽle offers brengen. Black Friday kan derhalve bijdragen aan het omlaag brengen van de ziektekosten. 😆
Met citaat reageren
  #18 (permalink)  
Oud 28-11-2015, 10:09
Senior Member

Reputatie: frank van dee heeft een prima uitstralingfrank van dee heeft een prima uitstralingfrank van dee heeft een prima uitstralingfrank van dee heeft een prima uitstraling

Het risico is er zeker Alex dat je nu te snel iets koopt wat je niet nodig hebt. Ik had al een tijdje interesse in de UAD Neve 1073, maar 299 euro vond ik veel te duur. Nu 129 (en mijn mailbox zegt zelfs 99 euro..). Dat wordt toch wel erg interessant. Vanavond de demo eens uitproberen
Frank
Met citaat reageren
  #19 (permalink)  
Oud 28-11-2015, 10:54
Senior Member

Reputatie: musicheaven is op goeie weg

is er ergens een goede orgel vst te koop voor metal?
ik heb al de orgels die in NI komplete zitten, maar zoek nog iets anders..

tips?
Met citaat reageren
  #20 (permalink)  
Oud 28-11-2015, 18:52
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freakwave Bekijk bericht
ook zoek ik een goede hammond soft synth met een goede Leslie speaker (roatay speaker) simulatiaon (geen chorus)
enkel de rotary...maar zeker eens checken.

PSP L'otary2 a master quality emulation of legendary rotary speakers!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten