homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 06-05-2015, 17:06
Active Member

Reputatie: Kenneth is op goeie weg
Standaard Gelul op forums

Beste mensen
Gewoon even dit.
Ik heb de laatse dagen op verschillende forums zitten lezen voor mijn volca probleem.
Zie trouwens mijn discussie volca sync lost....
Wat wordt er toch veel naast de kwestie geluld man man man...
Ik dacht dat forums toch diende vr het uitwisselen van info om zo u probleem te kunnen oplossen of gewoon wat wijzer te worden.
Jammer genoeg zie ik veel te vaak meningen die verkondigd worden en hun eindeloze disussies die daaruit volgen dan een concreet antwoord op de vraag of probleem die hem stelde.
Ook al is homerecording misschiens niet het drukst bezochte forum mijn persoonlijke ervaring is dan toch wel dat dit hier goed meevalt!
Dus dank u aan de vaste maar ook aan de niet vaste poster.
En natuurlijk ook de moderators!!!
.....

Sorry mensen dit is niet mijn gewoonte maar het moest der even uit.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 06-05-2015, 21:34
Vintage Member

Reputatie: bert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Gelul op forums

Forums zijn democratisch, dus iedereen die denkt iets te weten kan de gang gaan.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 07-05-2015, 06:33
Member

Reputatie: Limme is op goeie weg

Ik heb eens dezelfde vragen op verschillende fora gesteld (o.a. gitaar.net) en ook ik kan besvestigen dat hier meestal een zo goed antwoord word geformuleerd.

Frustratie mag en kan zeker in een rebriek als roddels en naast-de-kwestie.

Hoe zit het trouwens met het 'nieuwe' forum? kreeg dit geen grondige update?
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 07-05-2015, 16:38
ktf ktf is offline
Senior Member

Reputatie: ktf heeft een uitstekende reputatiektf heeft een uitstekende reputatiektf heeft een uitstekende reputatiektf heeft een uitstekende reputatiektf heeft een uitstekende reputatiektf heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kenneth Bekijk bericht
Ik dacht dat forums toch diende vr het uitwisselen van info om zo u probleem te kunnen oplossen of gewoon wat wijzer te worden.
Absoluut niet. Dat het daar vaak op neerkomt is misschien handig voor sommigen, maar als het enkel daarom draait houd je meestal weinig stamgasten over, omdat het toch wel snel verveelt.

Het forum dat we nu hier gebruiken heet het in het Engels een Bulletin Board, letterlijk vertaald een 'prikbord'. Het idee van deze prikborden, die al uit het hele vroege begin van het internet stammen, is dat je dus een berichtje achter kon laten waarop anderen kunnen reageren. Dit zijn vaak vragen, maar ook vaak genoeg discussies.

In het Nederlands is de term 'bulletin board' echter niet vertaald met prikbord, maar met forum. De term forum kun je terugleiden op Forum Romanum. Tegenwoordig kom je de term offline ook tegen als 'forumdiscussie', een formele discussievorm, een discussie waarbij een groep geleerde heren en dames van gedachte wisselen met het 'publiek'. Wat mij betreft dekt dat de lading: een forum is een plek om te discussiėren.

Is dit antwoord concreet genoeg voor uw vraag?
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 07-05-2015, 18:19
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg

Gelul is vaak evenredig met aantal bezoekers...
Leeftijd heeft er zeker ook mee te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten