homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Muziek opgenomen. What's next? > Aankondigingen van leden: optredens, events, releases

Mededelingen

Aankondigingen van leden: optredens, events, releases Een breed forum voor alle officiŽle aankondigingen die je de wereld wil insturen. Hou het relevant aub: post bv optredens van je band en party's enkel als je reeds actief bent op de site. Ook organisaties die relevante events willen aankondigen kunnen hier terecht. Wat niet relevant is wordt zonder pardon verwijderd.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 12-03-2015, 21:04
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd
Standaard Half Way Station in ANTWERPEN

Hey allemaal!

Eindelijk spelen we weer eens in Antwerpen! Dit weekend maken we op de terugreis vanuit Parijs een tussenstop in deze mooie stad. Een heel mooi klein huiskamerconcert. Zou tof zijn wat bekende homerecording koppen te zien!

redshoesessions

Greets,
Rikke
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 12-03-2015, 21:26
Vintage Member

Reputatie: gertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Half Way Station in ANTWERPEN

(re)Present!

Groetjes,
Gert
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 12-03-2015, 22:55
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Jammer, we kunnen er niet bij zijn!
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 13-03-2015, 00:16
Vintage Member

Reputatie: Pierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstraling

Ik ben er ook
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 13-03-2015, 00:56
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

Jeuj! Leuk!! :-)

Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 15-03-2015, 19:38
Vintage Member

Reputatie: Pierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstraling

Fijn concert meegemaakt!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 16-03-2015, 12:25
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd

Wij zaten helaas - o ironie - in Parijs ...
Jan
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 17-03-2015, 00:13
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

En ik had een belangrijk verjaardagsfeest, nl. dat van mijn dochter :-). Volgende keer lukt het hopelijk wel!
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 17-03-2015, 11:09
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Ik zat in Knokke bij een forumlid, om ervoor te zorgen dat ik een ander forumlid in Lier (misschien ken je'm wel) gisteren aan het werk kon zetten voor de mastering van m'n EP
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 17-03-2015, 11:57
Moderator

Als nu de rest van het forum ook nog even verteld waar ze waren afgelopen zondag, dan kan ik het op google maps met van die mooie rode pins vormgeven en hier thuis aan de muur hangen, zodat ik er elke dag naar kan turen en wegdromen bij alle mooie dingen die jullie hebben meegemaakt :-)

Boys! Het was heel gezellig! Wie komt, die komt, die niet komt, even goede vrienden!

We speelden op 't eilandje (Kattendijkdok/Westkaai), in een grote woonkamer met de dok op de achtergrond door grote ramen. De bedoeling was een akoestische sessie, maar tegenwoordig doen wij dat gewoon met de versterkers en drums op een heel zacht niveau zodat de zang onversterkt kan. Synths, Omnichord, elektrische gitaar, floortom en cymbals. Dat geeft een soort dik geluid dat (vind ik) geweldig is. Dynamischer kan gewoon niet.

We kwamen overigens rechtstreek uit Parijs gereden van een grotere show. We waren bekaf, maar daardoor spelen we vaak juist beter en relaxer. Juist omdat je geen energie hebt om gestressed te gaan staan doen. Leuk detail was dat ik deze tour vergeten was een broek mee te nemen, dus ik heb het weekend in een joggingbroek gelopen die ik aanhad omdat ze zo comfortabel zijn in de bandbus... :-)
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten