homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Computer hardware

Mededelingen

Computer hardware De juiste computer hardware kiezen voor recording doeleinden is niet altijd eenvoudig. Hier kan je alle computer-hardware vragen en ervaringen kwijt.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 15-08-2014, 17:10
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard PC Laptop

Waar kopen jullie je PC laptops? Geen Mac.

Ik zoek naar een site waar je grondig kan zoeken op processor specificaties...

Bedankt!
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 15-08-2014, 17:50
Vintage Member

Reputatie: tyros2 wordt hier goed onthaaldtyros2 wordt hier goed onthaald
Standaard Re: PC Laptop

Alexxx ik koop al mijn laptops en PC's bij OSD in Sleidinge , Evergem Belgium.
Waarom ? een heel goede service , voorbeeldje ( ik had een probleem bij aankoop tussen mijn PC en samsung scherm ) effe bellen , ik kreeg direct een nieuwe video kaart van +/- 100 euro gratis + ingebouwd door de eigenaar en niks moeten betalen .
Ok , hij is iets duurder dan een andere leverancier , maar als ik een probleem heb dan staat binnen een uur iemand aan mijn deur , dat kan je niet van iedereen zeggen ...
Dirk
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 15-08-2014, 18:38
Senior Member

Reputatie: nolman wordt hier goed onthaaldnolman wordt hier goed onthaald

XNOTEBOOKSģ Europe Gaming notebooks / laptops zelf op maat samenstellen / configureren Multimedia, CAD/CAM, Workstation en Office, build to order

je kan zelf specificaties kiezen/uitbreiden.
2 jaar geleden 7 laptops gekocht, nog geen enkel probleem gehad, werken perfect, goede service.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 15-08-2014, 18:44
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Bedankt voor de tips alvast! Ik ga al eens kijken/luisteren.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 15-08-2014, 22:57
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd

Heb net een gamelaptop voor mijn zoon besteld bij Bytes@work.be . Dat zijn dezelfde laptops als bij BTO.eu in Nederland maar ze zijn wel een stukje goedkoper. Volgens de reviews op internet enkel maar heel goede commentaren.

Je kan er zelf je laptop samenstellen en hem zo rap & duur maken als je zelf kiest. En tot en met maandag 18/8 is er 3% korting op alle bestellingen. Alle beetjes helpen...

Laatst gewijzigd door PCDJHENK; 15-08-2014 om 23:00
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 15-08-2014, 23:12
Vintage Member

Reputatie: frederic wordt hier goed onthaaldfrederic wordt hier goed onthaald

Eigenlijk al een beetje overal.
Bij Coolblue ben ik zeer correct bedient altijd.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 17-08-2014, 14:57
Junior Member

Reputatie: Failed Inch is op goeie weg

Goede ervaring bij V-music Pro in Tilburg. M.b.v. de configuratiewizard krijg je een op-maat advies. Eigenaar is bekwaam en neemt veel tijd voor je.
Vmusic Pro | Online Shop in DAW Computers, M.I. en Pro Audio
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 17-08-2014, 18:12
Moderator

Bedankt voor de tips, so far.
Ter verduidelijking, ik zoek geen DAW pc, daarvoor blijf ik braafjes op mac. Het is voor beroepsgebruik dat ik een windows bak nodig heb.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 18-08-2014, 17:07
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Bedankt voor de tips, so far.
Ter verduidelijking, ik zoek geen DAW pc, daarvoor blijf ik braafjes op mac. Het is voor beroepsgebruik dat ik een windows bak nodig heb.
Dus PRO = Windows, hobby = Mac

Als 't om een gewone pc gaat zou ik eens bij Compustar in Kortrijk informeren. Ze verkopen complete pc's maar je kan ze ook laten samenstellen. Ze leveren ook losse onderdelen. Ik koop regelmatig in hun winkel in Ieper. Vind je het elders goedkoper dan geven ze je ook wel die prijs. Maar 't moeten eerlijke prijsvergelijkingen zijn natuurlijk.

http://www.compustar.be/

Laatst gewijzigd door PCDJHENK; 18-08-2014 om 17:10
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 19-08-2014, 16:53
Moderator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PCDJHENK Bekijk bericht
Dus PRO = Windows, hobby = Mac
Het is eerder, de gebruikte software is geschreven voor PC. En aangezien dat ding in onkosten moet komen, moet ik kostprijs in de gaten houden. Een Macbook met een parallels op is dus jammer genoeg geen optie.

https://www.youtube.com/watch?v=DZSBWbnmGrE
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten