homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Muziek opgenomen. What's next? > Opgenomen muziek reproduceren, uitbrengen, verspreiden en promoten

Mededelingen

Opgenomen muziek reproduceren, uitbrengen, verspreiden en promoten Je neemt op en wil je muziek naar buiten brengen. Hoe zit dat met auteursrechten, distributie en muziek online? Hoe gaat cd-persing in z'n werk? Waar ga je heen met je drukwerk? Wie kan helpen met promotie? En de juridische kant?

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #41 (permalink)  
Oud 18-07-2014, 11:02
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Auteursrecht

Ik begrijp de frustratie ook wel, maar je geraakt veel verder als je rustig je situatie uitlegt ipv te beginnen ranten.. Ik geloof dat er hier wel bepaalde smurfen op het forum zitten die je niet graag aan de telefoon hebt omdat ze niet op een rustige en duidelijke manier hun probleem kunnen formuleren..
Met citaat reageren
  #42 (permalink)  
Oud 18-07-2014, 12:27
Vintage Member

Reputatie: tyros2 wordt hier goed onthaaldtyros2 wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Auteursrecht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plonserd Bekijk bericht
Ik begrijp de frustratie ook wel, maar je geraakt veel verder als je rustig je situatie uitlegt ipv te beginnen ranten.. Ik geloof dat er hier wel bepaalde smurfen op het forum zitten die je niet graag aan de telefoon hebt omdat ze niet op een rustige en duidelijke manier hun probleem kunnen formuleren..
Je hebt gelijk, ik loop soms rond van frustratie en dat mag ik hier niet vertellen.
Ok, iedereen doet wat hij wil op dit gebied.
En ja hoor ik krijg zeker berichten en mails van personen die het ook echt niet meer weten hoe het allemaal in mekaar zit.
Ik meende dat ik kon meehelpen om de forumleden te helpen met deze materie, mislukt, OK.
Ik zal mij dan ook niet meer moeien met deze sabam toestanden.
Als vennoot bij sabam weet ik heel veel hoe het allemaal werkt, dus ja .
Ik hoop nu dat iedereen zijn deel krijgt waar hij voor gewerkt heeft.
Mijn excusses aan iedereen door mijn bijdrage aan dit gegeven.
Ik hoop dan ook dat jullie dit aanvaarden, want dit is natuurlijk niet mijn bedoeling hé , OK
mvg
Dirk
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten