homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 03-05-2014, 21:20
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd
Standaard Kringloop Score

Het kan nog! :-)

Gisterochtend belde mijn moedertje vanuit een kringloopcentrum. Of ik ge´nteresseerd was in wat ze daar gevonden had. Ze appte mij een aantal foto's en ik was zeker blij! 6x MKE2-1053 lavaliermicrofoons, 6x Sennheiser receivers en transmitters (EM-1031-U), alles ingebouwd in een schitterende flightcase for on the road. Inclusief accu's en acculaadstation.

Ik ben de laatste tijd veel bezig met audio-opnames van muziek voor bij film, tv, youtube. Dus het is zeer zeer welkom. Alleen de microfoontjes al!

50 tientjes kostte het zaakje bij elkaar, en alles werkt.

Blij mens,
Rikke
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 03-05-2014, 21:26
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Kringloop Score

Amaai, waar kan ik zo'n moeder vinden?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 03-05-2014, 21:31
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

Cool he :-) Mijn moeder vindt nogal eens wat. Ze heeft ook niet zolang geleden een Sennheiser MD-21 voor me gescoord!
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 04-05-2014, 07:15
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg

Even uitzoeken of die frequenties wel gebruikt mogen worden of je gaat snel heel ongelukkig zijn.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 04-05-2014, 10:02
Senior Member

Reputatie: thuisprutser is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmiata Bekijk bericht
Even uitzoeken of die frequenties wel gebruikt mogen worden of je gaat snel heel ongelukkig zijn.
Was ook het eerste wat ik dacht........
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 04-05-2014, 10:06
Moderator

Alleen de pro-flightcase en de 6 mics, plus accus en accupacks al. De receivers en transmitters heb ik niet echt een doel voor nog. Recorden is nog altijd handiger via kabels, en die krijg ik wel weggewerkt op mijn settings. Het zijn de verrekte mics die ik niet in beeld mag krijgen. ;-)
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 04-05-2014, 11:27
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Zo'n moeder vinden is 1 ding, maar dan nog een kringloopwinkel vinden waar ze die dingen hebben staan

Buiten stokoude piano's en stereoketens zie ik nooit eens iets muzikaals passeren
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 04-05-2014, 11:37
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg

Als ze zou weten hoeveel brede analoge mix bakken ergens al jaren slapen in hun kist.... Wegens te groot,moeilijk ...
Niemand wil ze. Gek he.
Kan je van een draadloze verboden freq micro eigenlijk een gewone maken? moet toch makkelijk te doen zijn, niet?
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten