homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 12:21
Active Member

Reputatie: Noviomagum is op goeie weg
Standaard Mijn website

Afgelopen weekend heb ik mijn nogal beperkte website flink uitgebreid en geheel gerestyled. Behalve dat ik best een beetje trots ben en graag laat zien wat ik gemaakt heb, ben ik ook erg benieuwd naar eventueel commentaar... Ook (of misschien wel juist) als je geen kaas gegeten hebt van webdesign mag je uiteraard reageren!

Zie hier: Novi O'Magum...
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 13:24
Vintage Member

Reputatie: Contender wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Mijn website

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noviomagum Bekijk bericht
Afgelopen weekend heb ik mijn nogal beperkte website flink uitgebreid en geheel gerestyled. Behalve dat ik best een beetje trots ben en graag laat zien wat ik gemaakt heb, ben ik ook erg benieuwd naar eventueel commentaar... Ook (of misschien wel juist) als je geen kaas gegeten hebt van webdesign mag je uiteraard reageren!

Zie hier: Novi O'Magum...
Hey Novi... Ziet er goed verzorgd en overzichtelijk uit. Tis nog een beetje slow (tekst in het begin en foto's), maar dat kan aan de comp op mijn werk liggen. Of dat het pas versie 1 is van Novi O'magOS ...

Al met al een mooi origineel uiterlijk, simpele, maar doeltreffende grafische UI en natuurlijk inhoudelijk nog iets beperkt, maar voldoende om een idee te hebben waar Novi O' Magum voor staat. Ik zeg dus een dikke voldoende en ik zal zekers nog eens voorbij snuffelen voor nieuw materiaal in de toekomst...

Ook omdat we qua Discography precies hetzelfde arsenaal hebben... xD

Complimenten!!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 13:32
Vintage Member

Reputatie: Mother Misty wordt hier goed onthaald

Citaat:
Behalve dat ik best een beetje trots ben en graag laat zien wat ik gemaakt heb, ben ik ook erg benieuwd naar eventueel commentaar... Ook (of misschien wel juist) als je geen kaas gegeten hebt van webdesign mag je uiteraard reageren!
grappig & origineel!
(van hetgéén ik er van kan zien, de links blijken niet te werken op Mac/Safari)
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 16:13
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg

heel originele navigatie, echt leuk!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 21:31
Senior Member

Reputatie: boekie1 is op goeie weg

hey Novi O'
ziet er leuk uit , maar knoppen werken niet op mac/safari noch op mac/explorer, spijtig...kan je daar iets aan doen?
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 22:04
Active Member

Reputatie: art-of-empathy is op goeie weg

Hey Novio,

KEI-ORIGINEEL! Bij mij werkt ie probleemloos.

Ik vond je eerste mini-site eerlijkgezegd 'mooier', maar dat is een kwestie van smaak, natuurlijk. Met je nieuwe ontwerp kan je natuurlijk nog alle kanten op!

Jef, AOE

ps. ik wil je trouwens al langer feliciteren met die toffe groepsfoto van jou en jou en jou en jou...
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 21-06-2007, 08:40
Active Member

Hmmm... ik ben uren bezig geweest om het ding werkend te krijgen in Internet Explorer 6. Heel jammer dat nu blijkt dat-ie het niet doet in Safari. Tot gisteren had ik geen mogelijkheid om de boel op een Mac te bekijken, maar speciaal voor dit doeleind heb ik gisteren een oude iMac aangeschaft. Ik ga het apparaat vanavond aansluiten en zal in de loop van de komende weken/maanden proberen een fix te verzinnen.

Of zou het misschien kunnen dat Javascript uitgeschakeld is in jullie browsers? Ik ben nog bezig met een non-Javascriptversie van de site waarin alle animatie ontbreekt, maar de informatie wel allemaal beschikbaar is...

O, en hartelijk bedankt natuurlijk voor alle complimenten! Die "groepsfoto" was ook nog een bewerkelijk proces trouwens, maar daar zal ik jullie niet mee lastigvallen :-)
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 21-06-2007, 08:44
Vintage Member

Reputatie: Mother Misty wordt hier goed onthaald

Citaat:
Hmmm... ik ben uren bezig geweest om het ding werkend te krijgen in Internet Explorer 6. Heel jammer dat nu blijkt dat-ie het niet doet in Safari. Tot gisteren had ik geen mogelijkheid om de boel op een Mac te bekijken, maar speciaal voor dit doeleind heb ik gisteren een oude iMac aangeschaft. Ik ga het apparaat vanavond aansluiten en zal in de loop van de komende weken/maanden proberen een fix te verzinnen.
Misschien was dit wel niet nodig,
sindskort is Safari ook voor PC beschikbaar.
http://www.apple.com/pr/library/2007/06/14safari.html
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 21-06-2007, 09:20
Active Member

Ja, dat hoorde ik, maar ik ben niet 100% zeker of de renderer van de Windowsversie gelijk is aan die van OSX...

Bovendien is zo'n (oranje!) iMac natuurlijk een leuk decoratiemiddel ;-)
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 21-06-2007, 20:28
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Ik vind het best cool gedaan..De navigatie vind ik best knap gevonden, tes nekeer iet anners!

Keep on goin'

J
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten