homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Studio inrichting & technieken > Opnametechnieken

Mededelingen

Opnametechnieken Allerlei discussies over opnametechnieken: microfoonpositionering, gebruik maken van akoestiek, technische aspecten zoals compressie tijdens het opnemen etc.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 05-09-2004, 20:29
Member

Reputatie: chemik is op goeie weg
Standaard online bestellen bij musikstorekoeln

hallo,
ik heb al veel goeds gehoord over de prijzen en service bij musikstorekoeln en ik overweeg om er een studio koptelefoon te bestellen.

Ik heb wel nog nooit iets gekocht op het internet dus ik weet nie echt goed hoe dat allemaal in zijn werk gaat?

vandaar deze vraagskes

-wat is COD parcel?
-moet ik een creditcard hebben om iets te bestellen?
-moet ik bij hun prijzen nog btw en leveringskosten optellen?
-zijn er nog dingen waarvoor ik moet opletten?

Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 05-09-2004, 20:40
Senior Member

Reputatie: upperlip wordt hier goed onthaald
Standaard Re: online bestellen bij musikstorekoeln

bij musikstorekoeln heb ik nog nooit iets besteld, dus ik kan niet rechtstreeks op je vraag antwoorden. bij www.prosl.com heb ik wel al besteld, en daar kun je kiezen tussen betalen met een creditkaart of overschrijven. ik heb er zeer goeie ervaring mee: snelle levering en prijzen die nog scherper zijn dan in musikstorekoeln.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 05-09-2004, 21:30
Active Member

Reputatie: junior is op goeie weg

Hallo,

Ik heb ook al audio-apparatuur aangekocht via internet en laten opsturen. Het was niet
bij musikstorekoeln.
Ik heb gewerkt met COD of Cash On Delivery. Dan betaal je gewoon de peroon van de post die het pakje komt afleveren of als je het pakje gaat afhalen in het postkantoor.
Op die manier was ik zeker dat ik mn waar had en moest ik mn visakaart niet via het internet gebruiken.
De prijs was met verzendingskosten.
Dat is vlekkeloos verlopen
junior

[ Bewerkt door junior on 2004/9/5 22:32 ]
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 05-09-2004, 23:05
Senior Member

Reputatie: el_chivo is op goeie weg

hey,
ikzelf heb nog niets besteld bij musicstore in keulen, maar heb er wel al goede dingen over gehoord. binnenkort zal ik ook een bestelling doen daar.
Je kan ook gewoon bellen om iets te bestellen, er is ook een persoon die in het nederlands kan verderhelpen, kijk maar op de contact pagina.
Verder weet ik alleen dat ja kan betalen bij het leveren/afhalen bij kantoor, plus de extra vervoerskosten. dus overschrijven/visa gebruiken hoeft niet.

veel plezier
:-D
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 06-09-2004, 07:47
Senior Member

Reputatie: Bazbaar is op goeie weg

Hoi ik heb al besteld bij musicstore, allemaal geen enkel probleem. Je betaalt gewoon de postbode en alles in orde. Het voordeel is dat je een mooie cataloog krijgt, is tof om eens in te bladeren. Wel oppassen van de verzendingskosten e.d. want daar is musicstore niet echt goedkoop. Persoonlijk werk ik liever met Thomann omdat deze HYPER correct zijn, een ongelofelijk grote stock aan materiaal hebben (groter dan musicstore), die hebben echt praktisch alles. Plus je betaalt 'slechts' 8€ voor een gans packet. Ik bestel alles daar, zelfs gitaren ...

Ik heb éénmaal een defecte racklamp gekregen, drie dagen later had ik gratis een nieuwe. En er ontbraken ooit eens 2 jacks, gewoon faxje gedaan, 3 dagen later nieuwe ...

Ze sturen ook alles op binnen de week wat er in stock is (kan je checken op de site) en de rest krijg je later kostenloos opgestuurd.
Allez ja ik ben daar allemaal erg tevreden van...

Nadeel : je kan natuurlijk je materiaal niet testen, ik weet niet hoe het zit met de effectieve garantie, het ritueel naar de shop gaan is er niet meer ...
Tis maar wat je prefereert
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 06-09-2004, 19:30
Junior Member

Reputatie: ipaqlinux48 is op goeie weg

Ikzelf heb al bestellingen gedaan bij thoman (www.thomann.de). Als ge maandag bestelt, dan hebt ge uw "ding" tegen vrijdag (als alles in stok is uiteraard). Betalen kan met zowel creditkaart als overschrijving. Voor sommige produkten betaalt ge minder dan bij musicstore (en omgekeerd). Dus even snel kijken welke van de twee (of meerdere) de goedkoopste is.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten