homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 07-06-2007, 17:02
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Ze zijn er!

Net in m'n cd-speler beland. Zalig...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  HR-CD-dozen.jpg
Bekeken: 163
Grootte:  69.0 KB
ID: 159  
  #2 (permalink)  
Oud 07-06-2007, 17:03
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Ze zijn er!

nice!!

Tot morgen doosjes
  #3 (permalink)  
Oud 08-06-2007, 09:23
Active Member

Reputatie: art-of-empathy is op goeie weg

Great! Ik ben benieuwd...

Jef, AOE
  #4 (permalink)  
Oud 08-06-2007, 15:38
Senior Member

Reputatie: yapiyapo is op goeie weg

3 doosjes...daar komen wij niet mee toe :-)
  #5 (permalink)  
Oud 08-06-2007, 15:42
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Ik had er misschien beter een schaal bijgezet zodat je de proporties kan inschatten.
  #6 (permalink)  
Oud 08-06-2007, 21:26
Active Member

Reputatie: CasB is op goeie weg

Hey, ik kreeg vandaag ook een doos binnen. Maar dat waren de hoesjes van de demo van m'n band
  #7 (permalink)  
Oud 08-06-2007, 21:45
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Verdomme, ik had vanavond graag mijn exemplaren in ontvangst genomen.
Die rot-Roemenen met hun rot-organisatie. Door vertragingen bij security heb ik mijn aansluiting in Zurich gemist. Resultaat: te laat thuis (20u30) om nog naar Antwerpen af te reizen.
Ik zal nog wat geduld moeten hebben .
  #8 (permalink)  
Oud 09-06-2007, 01:47
Vintage Member

Reputatie: PM-Studio-Project wordt hier goed onthaaldPM-Studio-Project wordt hier goed onthaald

Welterusten Pixie
  #9 (permalink)  
Oud 17-06-2007, 10:09
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Heb mijn vijf (!) exemplaren vandaag aangekregen, danke! ;D

Ze zien er echt knap en professioneel uit!

Mastering is knap geslaagd, een pluim aan wie ze toekomt, ben zelf zeer tevreden met de mastering van onze eigenste track Rush Hour.

In een notedop: dit is zeer pro aangepakt en het druipt er ook vanaf. Proficiat.

Ik zal het nodige doen voor promotie, en als ik er nog nodig heb om te verkopen horen jullie iets van mij

Thanks again!

IZ.
  #10 (permalink)  
Oud 17-06-2007, 10:16
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

PS: use the power of MySpace! ;D

Post een blogje op de MySpace over de compilatie en zeker ook Post Bulletin, zodat miljoenen mensen het weten! Dan krijgen wij die allemaal ook aan, en dan kunnen wij die ook verder sturen naar onze friends etc... door deze kettingreactie krijgen miljoenen mensen de compilatie onder ogen.

En zouden we ook niet een viertal nummers op de MySpace zetten, van deze compilatie, en deze om de veertien dagen vernieuwen en vervangen door vier andere? Zo krijgen alle artiesten van de compilatie een beetje 'airing' op MySpace?

Tis wel een beetje werk meer, maar wel gratis promo!

PS2 (nee niet de PlayStation): is er al een Last.FM profiel voor Homerecording?

IZ.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten