homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 17-06-2007, 10:25
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Ze zijn er!

Ik was al van plan een bulletin te posten op MySpace, maar ik ben wel van plan om te wachten tot de officiŽle release van de cd .
  #12 (permalink)  
Oud 17-06-2007, 12:38
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Effe vergeten dat dat inderdaad NU nog niet was hehe

Knappe job, nogmaals!

IZ.
  #13 (permalink)  
Oud 18-06-2007, 09:59
Senior Member

Reputatie: Hermax is op goeie weg

Vrijdag heb ik ook mijn 5 exemplaren in de bus gehad. Zeer knap gedaan! Ziet er echt professioneel uit. Chapeau!
Wel een beetje spijtig was de slappe verpakking, dat postpac ding. 4 Van de 5 doosjes zijn vooraan gekraakt.
Als er nog moet opgestuurd worden, misschien toch maar kiezen voor harde verpakking.
  #14 (permalink)  
Oud 19-06-2007, 17:50
Active Member

Reputatie: Noviomagum is op goeie weg

Ook bij mij, in Nederland, zijn ze gearriveerd: ze lagen vandaag in mijn brievenbus. Mooi werk! Mijn complimenten aan alle betrokkenen, en dan bedoel uiteraard ook de muzikanten! Ik ben er trots (of moet ik fier zeggen?) op dat mijn liedje in zulk gezelschap terecht is gekomen!
  #15 (permalink)  
Oud 19-06-2007, 21:00
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermax Bekijk bericht
Vrijdag heb ik ook mijn 5 exemplaren in de bus gehad. Zeer knap gedaan! Ziet er echt professioneel uit. Chapeau!
Wel een beetje spijtig was de slappe verpakking, dat postpac ding. 4 Van de 5 doosjes zijn vooraan gekraakt.
Als er nog moet opgestuurd worden, misschien toch maar kiezen voor harde verpakking.
...of zonder doosjes opsturen. Die dingen kan je gemakkelijk zelf kopen, ťn het bespaart kosten in het verzenden. Vooral vanaf twintig exemplaren begint dat al aardig te schelen in prijs.

Uiteraard blijft Billybear dan wel met een hoop lege doosjes zitten hehe...

IZ.
  #16 (permalink)  
Oud 20-06-2007, 07:41
Vintage Member

Reputatie: Contender wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noviomagum Bekijk bericht
Ook bij mij, in Nederland, zijn ze gearriveerd: ze lagen vandaag in mijn brievenbus. Mooi werk! Mijn complimenten aan alle betrokkenen, en dan bedoel uiteraard ook de muzikanten! Ik ben er trots (of moet ik fier zeggen?) op dat mijn liedje in zulk gezelschap terecht is gekomen!
Mijn CD's zijn nog niet gearriveerd...

Misschien vandaag...
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten