homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Muziek opgenomen. What's next? > Opgenomen muziek reproduceren, uitbrengen, verspreiden en promoten

Mededelingen

Opgenomen muziek reproduceren, uitbrengen, verspreiden en promoten Je neemt op en wil je muziek naar buiten brengen. Hoe zit dat met auteursrechten, distributie en muziek online? Hoe gaat cd-persing in z'n werk? Waar ga je heen met je drukwerk? Wie kan helpen met promotie? En de juridische kant?

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 11:27
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd
Standaard 8cm CD's

The Question:

Kan je in een normale pc-burner (kleine) CD's van 8 centimeter branden? Ik wil een EPtje uitgeven onder vrienden. Om een keer eens iets anders te hebben leek zo'n mini-me wel grappig. Ze kostten alleen wel behoorlijk wat, dus leek me verstandig eerst even te informeren... ?!?

Iemand ervaring hiermee?

Ik heb trouwens ook een iMac-intell-computer staan maar daar durf ik zo'n ding al helemaal niet in te duwen... Dat gaat sowieso toch niet?

dank voor uw tijd en hulp,

Rikke
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 11:57
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg
Standaard Re: 8cm CD's

ja hoor, in de tray van je cd brander zit toch ook een kleinere uitsparing? daar past dat mini-cd'tje dan in.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 13:05
Vintage Member

Reputatie: Mother Misty wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikke Bekijk bericht
Ik heb trouwens ook een iMac-intell-computer staan maar daar durf ik zo'n ding al helemaal niet in te duwen... Dat gaat sowieso toch niet?
In een "normale" cd-brander gaat dit zonder problemen,
maar voor een iMac heb ik daar toch sterk mijn twijfels over.
De kans dat je cd'tje in je iMac blijft steken is vrij groot vermoed ik...
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 20:50
Moderator

Reputatie: boppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstraling

Idd, als je een tray hebt of een spindel zoals in een notebook geen probleem, maar ik zou het niet proberen in een hap-slik-weg-ding. Nu ja, hoe leg je dat uit, een gleufding zoals in een autoradio...
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 21:10
Senior Member

Reputatie: FourDegrees wordt hier goed onthaald

Euh... de audiovagina ??

Hmmm... te lang in de studio zitten is blijkbaar niet zo gezond voor de mental health ;-))
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 21:48
Moderator

Reputatie: bonux heeft een prima uitstralingbonux heeft een prima uitstralingbonux heeft een prima uitstralingbonux heeft een prima uitstraling

Als ik van u was zou ik het toch eens proberen en dan kan je hier achteraf je bevindingen noteren zodat we het dan voor eens en altijd weten :-)
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 22:10
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonux Bekijk bericht
Als ik van u was zou ik het toch eens proberen en dan kan je hier achteraf je bevindingen noteren zodat we het dan voor eens en altijd weten :-)
lol
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 05-06-2007, 23:53
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

hahah okay,

dank voor de fijne antwoorden... Dan ga ik morgen eens een paar pakken van die mini's kopen en fijn fikken op de pc.

Rikke
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten