homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 00:34
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Pas de webpagina over je eigen track aan

Beste vrienden,

nu de cd bij de pers ligt moeten we ervoor zorgen dat de site zo snel mogelijk up-to-date is over het project. Dat betekent ook: up-to-date interessante informatie over het project en de deelnemers. Ik heb de compilatie pagina verder aangepast: http://www.homerecording.be/compilatie

Elk van de tracks kan je nu aanklikken voor meer info. Enkel: die info is nog niet volledig. Al wie een track heeft ingezonden kan zelf deze info aanpassen:
- de titel van je track aanklikken
- "bewerken"
- na de nodige aanpassingen niet vergeten op te slaan

Doe met deze pagina wat je wil, maar 't zou fijn zijn als jullie minstens wat informatie over het nummer neerschrijven, en invullen wel materiaal en/of software je gebruikt hebt. We gaan deze pagina's erg hard promoten, dus maak er gebruik van om een goeie indruk te geven.

Dit staat los van de oproep die ik onlangs lanceerde: vertel het verhaal achter je inzending. Deze blijft gelden (het nu al prachtige resultaat vind je eveneens op de compilatie pagina), en ik hoop dat iedereen daar, vroeg of laat even de tijd voor neemt.
  #2 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 10:43
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Pas de webpagina over je eigen track aan

Hoi Billybear,
ik heb net een dik halfuur zitten typen om de data te updaten, maar bij het indienen van de data, krijg ik dezelfde pagina voorgeschoteld met daarboven:
"Validatiefout, doe nog een poging. Indien de fout blijft neem dan contact op met de websitebeheerder."
Bij deze neem ik dus contact op met de websitebeheerder .
  #3 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 10:55
Senior Member

Reputatie: Hermax is op goeie weg

Ik heb ook een probleempje, ik probeer een mooi geordende lijst te maken met behulp van die html-tags. (<ul> en <li>)Alleen blijkt dit ook zo letterlijk weergegeven te worden. Heb al zitten zoeken in mijn account opties of er iets is afgevinkt ivm html-tags maar ik zie niet direct iets.
  #4 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 11:05
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Mijn probleem lijkt reeds opgelost te zijn.
Ik ben eerst terug naar de hoofdpagina gegaan, daarna terug naar de info van mijn inzending, alles terug aangepast (had uiteraard eerst alles gecopieerd naar een tekst-bestand) en het ingediend. Geen probleem meer.
  #5 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 11:07
Senior Member

Hee, hiero van 't zelfde. Ook opgelost op identieke manier.
  #6 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 11:09
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pixie Bekijk bericht
"Validatiefout, doe nog een poging. Indien de fout blijft neem dan contact op met de websitebeheerder."
Je aanpassingen zijn blijkbaar wel gelukt? Mogelijk heb je html tags gebruikt die uitgefilterd werden? Moest et robleem blijven, mail of pm me je tekst, dan probeer ik zelf eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermax Bekijk bericht
Ik heb ook een probleempje, ik probeer een mooi geordende lijst te maken met behulp van die html-tags. (<ul> en <li>)Alleen blijkt dit ook zo letterlijk weergegeven te worden.
Voor de drie grote tekstvelden (track info, materiaal en extra info) heb ik nu volgende html tags enabled:
Code:
<a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
Deze zouden nu wel goed moeten werken.
  #7 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 12:47
Junior Member

Reputatie: Decibiel is op goeie weg

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Leuk initiatief!
  #8 (permalink)  
Oud 18-05-2007, 20:11
Senior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door billybear Bekijk bericht
Voor de drie grote tekstvelden (track info, materiaal en extra info) heb ik nu volgende html tags enabled:
Code:
<a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
Deze zouden nu wel goed moeten werken.
Dank! Het werkt perfect.
Ook dank trouwens voor al het werk achter de schermen voor dit project. Dit is een prestatie die niet veel forums lukken. Ik word er stiekem een beetje een fiere Vlaming van.
  #9 (permalink)  
Oud 19-05-2007, 18:14
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

done
  #10 (permalink)  
Oud 12-06-2007, 23:48
Webmaster

Uitstekend werk, de site-rubriek wordt stilaan compleet. Een beetje vormgeving en organisatie breng ik er tegen de officiele release nog wel in. Wie z'n pagina nog niet heeft aangepast kan dat alsnog doen.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten