homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 15-05-2007, 23:40
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Exclamation Homerecording.be compilatie pre-release meeting

De master ťn het grafisch materiaal liggen bij de perserij om geproduceerd te worden. Proficiat aan alle betrokkenen. Rekenig houdende met vertragingen door verlofdagen, gaan we er vanuit dat de cd begin juni klaar zal zijn!

Hierom hetvolgende voorstel dat boekie1 en ik volop zagen zitten:

Pre-Release Meeting: vrijdag 8 juni 2007

Alle betrokken van de werkgroep zijn uitgenodigd op een informele meeting. Deze zal vermoedelijk plaatsvinden in een cafť (mogelijk in Antwerpen, tenzij iemand een ander voorstel doet - en wil organiseren).

Plannen die avond:

informele meeting van de werkgroep ergens op cafť , waarbij de aanwezige deelnemers en leden van de werkgroep
- hun exemplaren kunnen bewonderen (beluisteren?) en meenemen
- alles te horen krijgen over hoe we de cd gaan verspreiden
- kans krijgen om zelf tegen lage prijzen extra pakketjes mee te nemen
- samen plannen maken voor een officiŽle release (met pers?) begin juli
- samen nog eens brainstormen over release, optredens, festivals, promotie etc.
- we vooral eens in levende lijve kennismaken en een pint drinken
- er mag gepraat worden over muziek ;-)

Wie daar niet kan zijn ontvangt later z'n exemplaren en alle info. In elk geval dachten we, mits er genoeg interesse en medewerking is, begin juli een meer officiŽle release party te organiseren.

In deze thread graag vooral antwoorden op de vraag: kan je er zijn die avond? Over al het overige praten we binnenkort verder.

Ik hoop dat jullie dit allemaal zien zitten !

Laatst gewijzigd door billybear; 16-05-2007 om 07:36
  #2 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 08:38
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg
Standaard Re: Homerecording.be compilatie pre-release meeting

als ze mij niet ergens nodig hebben om de wereld te redden ben ik er!
  #3 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 09:39
Active Member

Reputatie: art-of-empathy is op goeie weg

Hey Billybear en Cį

Tof voorstel en ik wil er graag bij zijn!

Praktische vraag (voorstel, eigenlijk): is het mogelijk een lokatie in de buurt van statie Centraal of Berchem uit te kiezen? Kwestie van op 't gemak mijn laatste trein terug te kunnen nemen...

De groeten!

Jef
  #4 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 09:50
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Praktische vraag (voorstel, eigenlijk): is het mogelijk een lokatie in de buurt van statie Centraal of Berchem uit te kiezen? Kwestie van op 't gemak mijn laatste trein terug te kunnen nemen...
Lijkt me een goed idee ja. En verder zoeken we een plek met parkeergelegenheid. Oeps dat wordt zoeken
  #5 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 11:52
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg

waarom niet in "het zeezicht"? de dageraadplaats is op wandelafstand van berchem station en ik weet niet hoe het met de werken zit maar in principe valt daar te parkeren.
  #6 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 12:07
Webmaster

Citaat:
waarom niet in "het zeezicht"?
Goed voorstel als het goed weer is en we op terras kunnen zitten. Zoniet zit het daar op een vrijdag binnen wel stampvol.
  #7 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 15:17
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Zou heel graag komen, maar ik kan spijtig genoeg nu nog niet zeggen of ik kan of niet. Hoogstens een week op voorhand.
Maar als ik in het land ben, graag.
  #8 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 19:22
Senior Member

Reputatie: yapiyapo is op goeie weg

Idem voor mij..kzit (te)regelmatig in het buiteland om nu al te kunnen bevestigen... (morgen naar Milaan) anders tja...bb bestel maar alvast een heel pak cd's voor mij moest ik er niet zijn :-)
  #9 (permalink)  
Oud 16-05-2007, 19:40
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

Als ik kan, kom ik zeker af! gewoon niet te dicht in de buurt van bussluisen of mijn bassist krijgt nachtmerries (long story, but u get the point)
  #10 (permalink)  
Oud 17-05-2007, 13:20
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Ik doe mijn best om er te geraken!

Evenwel, ergens aant Centraal Station staat niet garant voor Veel en Gemakkelijk parkeerplaats :|

Bof, heb toch een gratis treinabonnement, maar rij 's avonds liever met de wagen...

Ben eens curieus naar welke lelijke koppen ik ga tegenkomen hehe.... (de mijne alvast in de speigel in ' toilet)

IZ.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten