homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #61 (permalink)  
Oud 10-06-2007, 14:18
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Homerecording.be compilatie pre-release meeting

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faderbug Bekijk bericht
geen uitvluchten .... gewoon de pest in.
Hooikoorts is geen uitvlucht, da's een ziekte.

IZ.
  #62 (permalink)  
Oud 10-06-2007, 14:32
Vintage Member

Reputatie: PM-Studio-Project wordt hier goed onthaaldPM-Studio-Project wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faderbug Bekijk bericht
héél grappig! moest je nu zelf nog weten waar je het over hebt ...
Een man alleen KAN niet weten waarover hij het heeft?!
Dat zit niet in zijn genen ...
Zelfs, wanneer hij denkt te weten waarover hij het heeft, stelt dit geen ene moer voor, indien hij zich daarin niet kan uiten, zodat hij erachter kan komen waarover hij het heeft!
(nadenkertje) ;-)

Peter
  #63 (permalink)  
Oud 10-06-2007, 15:46
Member

Reputatie: Syanna is op goeie weg
Talking Re: Homerecording.be compilatie pre-release meeting

Yep, 'blind date' was hier echt wel van toepassing!
Op naar café Zeezicht, zonder te weten wie ik daar ging aantreffen... de mensen achter de homerecording.be-nickname dus! Wat voor mij voorlopig nog namen zonder gezichten waren.

Ik ben blij dat ik toch die 140 km afgehaspeld heb, want het was de moeite waard. Gewoon al voor de toffe babbel, en uiteraard om mijn fellow-homerecorders eens live te ontmoeten.

Mijn oprechte complimenten aan iedereen die aan dit project meewerkte, vooral aan 'onze' Billybear, die de website runt, het initiatief voor de compilatie-cd nam én nog een boel andere zaken erbij.
De mastering is prima gedaan, en de grafische lay-out oogt al even professioneel. Een dikke pluim voor jullie, jongens!

Nu ik de cd eens helemaal beluisterd heb, moet ik eerlijk bekennen: ik had niet verwacht dat 'ie zo goed zou klinken! :-)

Grtz, en tot ziens jongens!

Syanna

Laatst gewijzigd door Syanna; 10-06-2007 om 19:04
  #64 (permalink)  
Oud 10-06-2007, 22:50
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Zonder de afwezigen met een slecht gevoel op te zadelen: ik ben al blij dat de helft van de deelnemers aan de cd vertegenwoordigd was. En voor wie de kans miste organiseren we zeker nieuwe meetings. En de cd komt in jullie richting, dus dan kunnen jullie helemaal meegenieten.
  #65 (permalink)  
Oud 11-06-2007, 20:21
JC JC is offline
Member

Reputatie: JC is op goeie weg

Het resultaat klinkt goed en de layout oogt mooi. Ik vond het ook ne plezanten avond. Spijtig dat ik ni met iedereen heb kunnen praten maar daar komen nog wel gelegenheden voor.

grtz
Jeroen
  #66 (permalink)  
Oud 15-06-2007, 09:47
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Ik heb net de cd eens in zijn geheel kunnen beluisteren en ik moet zeggen, ik ben onder de indruk.
Het verschil met de MP3's is immens en bonux heeft prachtig werk geleverd in het homogeen laten klinken van al deze toch wel erg verschillende tracks.
Ne dikke proficiat aan al diegenen die er aan meegewerkt hebben en hierbij denk ik dan vooral aan onze head honcho, Billybear.
Dit is een project waar we terecht allemaal trots op mogen zijn.

Nu nog deze trots en drive overbrengen op de buitenwereld, de cd promoten en (uiteraard) verkopen zodoende dat dit project in de toekomst voor herhaling vatbaar blijft.

Dus beste mensen, invullen die info, uit de duim zuigen dat verhaal, sturen die mails, zou ik zo zeggen.

Het zou zonde zijn dat na al die energie, tijd en moeite de cd niet gehoord zou worden.
  #67 (permalink)  
Oud 15-06-2007, 10:09
Vintage Member

Reputatie: Contender wordt hier goed onthaald

AAAAAAAARGH!

Ik wordt helemaal gek. Gimme that CD... Gimme gimme GIMME!!!

Nog even wachten...
  #68 (permalink)  
Oud 15-06-2007, 11:20
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Contender Bekijk bericht
AAAAAAAARGH!

Ik wordt helemaal gek. Gimme that CD... Gimme gimme GIMME!!!

Nog even wachten...

Ik heb zelfs jou geduld niet gehad.
Ben gisterenavond nog snel even naar Antwerpen gereden om mijn kopies op te gaan halen .
  #69 (permalink)  
Oud 15-06-2007, 12:11
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg

ze zaten vandaag in de bus ... ziet er goed uit, klinkt goed ...

een dikke pluim voor iedereen dus.

slechts een paar opmerkingen : Cranial Maggot is fout gespeld (staat in één woord geschreven op de hoes : "cranialmaggot") en het is niet : "she'dd drill" maar "she'd drill"!!!

was nochtans allemaal correct doorgegeven, tsja ...

het is trouwens vocals en niet vocal, altijd meervoud!
  #70 (permalink)  
Oud 15-06-2007, 12:18
Vintage Member

Reputatie: Contender wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pixie Bekijk bericht

Ik heb zelfs jou geduld niet gehad.
Ben gisterenavond nog snel even naar Antwerpen gereden om mijn kopies op te gaan halen .
Pixie jij @#^*$^*(&$!&#@(*@*^& !!!!

En niet even denken aan je vriendelijke vriend Contender in het Nederlandse Kerkrade he!??

Haha! Deze spanning zorgt wel voor een flinke climax tegen de tijd dat de CD hier aangekomen is. Dus da's dan wel weer mooi...
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten