homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 13:02
Erelid

Reputatie: EricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerd
Standaard Galaxy studios

't een en 't ander
De AURO 3D bij Galaxy begint vorm te krijgen. Zo'n samenwerking met Barco wordt BIG business

Barco installs first Auro 11-1 3D sound installation in Indian cinema industry | Barco

Auro-3D / Auro Technologies : Three-dimensional sound

En daar heb ik de eerste AURO-3D control room voor ingericht (akoestiek).

Laatst gewijzigd door EricDesart; 28-01-2013 om 13:22
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 13:51
Senior Member

Reputatie: Splanky wordt hier goed onthaaldSplanky wordt hier goed onthaald
Thumbs up Re: Galaxy studios

Hey Naamgenoot!

Dat klinkt als een héél tof (en baanbrekend) project!
Gefeliciteerd!

Groet'n,
Splanky (a.k.a. Eric )
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 13:59
Vintage Member

Reputatie: dolfje heeft een prima uitstralingdolfje heeft een prima uitstralingdolfje heeft een prima uitstralingdolfje heeft een prima uitstralingdolfje heeft een prima uitstraling
Standaard Re: Galaxy studios

Eric,

wil je stoppen met dit soort posts, mooie studio's prachtig vorm gegeven, etc. Het lukt me als simpele homerecorder al net om mijn GAS onder controle te houden en dan verlekker jij me met dit soort verwijzingen.

Had je ooit niet geopperd om een hoekje voor hulpbehoevende in te richten hier op HR?

Dolf
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 14:52
Erelid

Reputatie: EricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerd

Ach .... Ik ben evengoed jaloers op hetgeen jullie kunnen en ik niet kan.
En heel die Auro-3D is meer een prestatie van Galaxy zelf. Als ik zie wat die op 20 jaar gepresteerd hebben vertrekkend van een homestudio in een ex-kiekenkot dat ze geïsoleerd hadden.

En ik bezondig mij inderdaad een beetje in een soort fierheid dat ik daar een klein stukje van was.

Laatst gewijzigd door EricDesart; 28-01-2013 om 15:04
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 15:44
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Voor de mensen die nog niet doorhadden wat voor een waardevol lid jij bent op dit forum, hier is het bewijs
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 16:00
Vintage Member

Reputatie: bert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerd

KICKEN!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 17:25
Senior Member

Reputatie: Clicquot is op goeie weg

Gaan hun (klassieke) cd's nu ook beter klinken dankzij die vernieuwde akoestiek?
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 19:07
Vintage Member

Reputatie: bert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerdbert stoltenborg wordt alom gerespecteerd

Wat is een CD ook alweer?
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 20:11
Senior Member

Reputatie: Literecordings wordt hier goed onthaaldLiterecordings wordt hier goed onthaald

Ik heb ook een beetje meegeholpen aan die studio.
Paar patchbays gesoldeerd. Ik denk dat ik Eric
heb gezien op zijn stoel toen ze de houtconstructie
aan het plaatsen waren?
:-)
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 28-01-2013, 20:37
Erelid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Literecordings Bekijk bericht
Ik denk dat ik Eric heb gezien op zijn stoel toen ze de houtconstructie aan het plaatsen waren?
:-)
Ik ken jou niet persoonlijk, maar dan moet ik jou daar ook gezien hebben.
Ik was de man in de stoel. Ik kijk toe hoe de anderen werken.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten