homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 27-04-2007, 18:56
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard CD-Promotie 1 - vertel het verhaal achter je inzending

De CD komt er snel aan, en het wordt hoog tijd dat we in actie schieten met de promotie errond. Dit bericht gaat over één heel belangrijk stukje promotie: op de site zelf!

Jazeker, ik werk verder aan een uitgebreide compilatie-rubriek op deze site, met gedetailleerde info over elk nummer. Ik neem dat graag op mij, hoewel ik jullie voor info wel opnieuw ga lastig vallen binnenkort.

Maar ik wil nu een andere oproep doen aan al wie betrokken was bij dit project.

Ik denk dat het sterkste middel om promotie te voeren jullie verhaal is. Het verhaal over de opnamesessie van je nummer, over het materiaal dat je gebruikt hebt, over je inspiratie-bronnen of het verhaal van de band of de songwriter. Of misschien je ervaringen met de reacties die je gekregen hebt, en waartoe die geleid hebben. Dit verhaal mag niet verloren gaan, en moet een sleutelrol spelen in alle reklame die we voor de cd gaan maken! Zonder verhaal wordt deze cd de zoveelste uit de rij...

Dit is een oproep voor al wie betrokken is en was. Kruip in jullie keyboard en schrijf jullie ervaringen neer. Gebruik gewoon de studioblog functie. Als je in het veld "tags" het woord "compilatie" invult, wordt je post automatisch vermeld op de compilatie-pagina's (later).

Neem je tijd, en splits je verhaal gerust op in meerdere stukjes. Laat je gedachten de vrije loop gaan, die blog-sectie staat voor alles open. En profiteer van de kans om je project aan de buitenwereld voor te stellen.

Laatst gewijzigd door billybear; 28-04-2007 om 12:18
  #2 (permalink)  
Oud 12-06-2007, 23:52
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: CD-Promotie 1 - vertel het verhaal achter je inzending

Al enkele prachtige posts gelezen! Het kan nog altijd, en je kan ook verderbouwen op je eerdere schrijfsels, een blog kan evolueren. Neem je tijd, ze hoeven er niet allemaal tegelijk te staan.

Ikzelf plan ook nog een post met wat achtergrond info zodra de eerstkomende taken achter de rug zijn.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten