homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Content Feedback

Content Feedback Dit is een speciale kategorie waarin je kommentaar kan geven op op items van buiten het forum, zoals de foto's in de image directory, artikels en dergelijke. Threads worden hier automatisch gegenereerd als iemand een artikel of foto geplaatst heeft.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 04-11-2012, 07:54
billybear's schermafbeelding
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Play & Produce 2012, opnieuw met homerecording.be!

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Op zaterdag 10 november is het weer zover: Play en Produce! In de Vooruit in Gent organiseert Poppunt opnieuw hét treffen van de Belgische dj- en producer-scene. Uiteraard is homerecording.be weer van de partij, met een eigen stand in de foyer van de Domzaal, en 3 mini-workshops:
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Play & Produce 2012, opnieuw met homerecording.be!

Commentaar kan je hieronder geven.
  #2 (permalink)  
Oud 06-11-2012, 15:00
macmiata's schermafbeelding
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg
Standaard Re: Play & Produce 2012, opnieuw met homerecording.be!

Ik heb dus nog niks gehoord ivm mijn inschrijving voor een masterclass... Ik hoop maar dat ik er niet naast val hť... Heeft er al iemand WEL een respons gehad?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 07-11-2012, 13:37
Alexxx's schermafbeelding
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Contacteer poppunt eens via hun site.
  #4 (permalink)  
Oud 11-11-2012, 00:01
macmiata's schermafbeelding
Senior Member

Reputatie: macmiata is op goeie weg

't was dik ok en zoals altijd: kiezen is verliezen. Teveel in te weinig tijd. Volgende keer 2 dagen
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 11-11-2012, 07:17
Junior Member

Reputatie: Steven_CMajor is op goeie weg

Ik was aanwezig gisteren, zeer goede spreker met bruikbare info. Geen toeters en bellen maar gewoon zeggen dat je met gewone dingen prima uit de voeten kan.
De man, naam mij onbekend, had het over een fysiek apparaat waarmee hij de zang afstelde. Hij keek daarbij naar omhoog en vertelde zo zijn zang goed te krijgen zonder naar zijn software te kijken, gewoon op het gehoor. Weet iemand wat dat is, allicht kijkt de spreker mee en kan hij zelf zeggen wat hij precies bedoelde.

alvast bedankt,
Steven_CMajor
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 12-11-2012, 14:18
wil72810's schermafbeelding
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd
Stuur een bericht via MSN naar wil72810

Steven,
als dat over de vocals/microfoonsessie ging, dan was ik dat.
Waar ik naar verwees was een controller met draaiknoppen voor een meer tactiel bewerken van je geluid. Met zo een controller kan je EQ, compressor (VST) of andere effecten afstellen terwijl je aan een fysieke knop draait en dat ligt mij beter dan curves, muizen of touchpads.
Goede en goedkope controllers zijn vb de AlphaTrack, de Behringer BCR/BCF2000, de Steinberg CMC serie. Iets duurder en met meer faders is er de QCon en dan heb je de echt mooie en dure modellen zoals die van Mackie, Avid, ...
Groet,

Jan
  #7 (permalink)  
Oud 12-11-2012, 15:12
Junior Member

Reputatie: Steven_CMajor is op goeie weg

Yep! Prima!
Dank!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten