homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Over deze website

Mededelingen

Over deze website Vragen, opmerkingen, kritiek en nieuwe ideeŽn ivm de homerecording.be website? Suggestie voor een nieuwe forumrubriek? Post het hier!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 04-04-2007, 11:48
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Verversen icoontjes

Ik heb net gemerkt dat het verversen van de iconen voor de threads heel onregelmatig of soms helemaal niet gebeurt.
Waar het op neer komt: Ook al heb ik alle threads in een topic gelezen, vaak(meestal) gebeurt het dat, wanneer ik terug op de hoofdpagina van het forum terechtkom, wordt er daar nog aangegeven dat er zich nog ongelezen threads in het topic bevinden.
Ik gebruik trouwens IE7.
Nog iemand er problemen mee?
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 07-04-2007, 09:34
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Verversen icoontjes

Hmmm, vreemd. Blijkbaar heeft niemand anders hier problemen mee.

Ik heb nu wel gemerkt dat dit niet gebeurt wanneer de hierarchie van de thread volgt (dus bijvoorbeeld niet rechtstreeks van 'Over deze website' naar 'Forums' gaan, maar eerst teruggaan naar 'Community' en dan naar 'Forums'), wat naar mijn mening heel wat onnodig geklik inhoudt.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 07-04-2007, 10:19
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Verversen icoontjes

Ik heb intussen ook gemerkt dat die icoontjes op de forum homepage niet altijd betrouwbaar blijken: ook in mijn Firefox blijven er soms subforums "ongelezen" gemarkeerd. Pas als je dubbelkikt op de icoontjes wordt die status veranderd. Ik ga hier in elk geval een patch voor zoeken (kan nog wel effe duren).

Zelf gebruik ik die functie nauwelijks. Persoonlijk prefereer ik de link "Nieuwe berichten" bovenaan om snel te weten wat er veranderd is. Da's natuurlijk vooral nuttig als je geregeld bijleest.

En dan is er nog het abonnementsysteem, voor discussies waarin je echt geen post wil missen.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten