homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 03-04-2007, 15:45
Member

Reputatie: t03ma1 is op goeie weg
Cool Homerecording.be LIVE ON TOUR?

Volgens mij is er ooit al eens iets over gezegd, maar nooit echt dieper op ingegaan...

Bestaat er geen interesse voor een tour langs enkele jeugdhuizen overal ten lande, om de homerecorder compilatie te promoten?

Wij van Machin staan te popelen om zoveel mogelijk op te treden, dus wij zien dat alvast keihard zitten... Ik besef ook wel dat er veel nummers op die cd gemaakt zijn door mensen die geen volledige groep hebben of mss zelfs niet in staat zijn om hun songs live te brengen, maar als we met een 4-tal groepen zijn, dan zit zo'n tournee er toch al in, ni?

Graag reactie!

Greetz,

Bart - Machin!
  #2 (permalink)  
Oud 03-04-2007, 15:47
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg
Standaard Re: Homerecording.be LIVE ON TOUR?

een tour is miusschien wel wat ver gezocht maar een cd voorstelling met een paar optredens zou misschien wel gepast zijn.
  #3 (permalink)  
Oud 03-04-2007, 15:58
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Ik vind het wel een goed idee om gezamelijk naar een reeks optredens te zoeken. Ik denk dat wij in elk geval zouden meedoen.
  #4 (permalink)  
Oud 03-04-2007, 17:14
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

For Greater Good is ook steeds geinteresseerd om op te treden

IZ.
  #5 (permalink)  
Oud 05-04-2007, 20:51
Senior Member

Reputatie: Sjaan is op goeie weg

Mm, als je te weinig bands hebt wil ik m'n band hier ook wel voor inschrijven. We staan wel niet op de cd (hopelijk wel op de volgende ) want we hadden te veel tijd nodig om iets fatsoenlijk klaar te krijgen (gisteren hebben we de laatste opnames gedaan).
  #6 (permalink)  
Oud 05-04-2007, 21:06
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Misschien kunnen we al beginnen met eens een lijstje te maken van de muzikanten die hun muziek live kunnen brengen...

Hoewel ook mijn band wegens deadline niet op de cd staat, zou ik toch voorstellen om enkel bands/muzikantn te nemen die op de cd staan. Dat ondersteunt de promotie van de cd beter, denk ik.

Ik wil gerust meehelpen om een paar concerten op poten te zetten. Bakken ervaring hier... :-)
  #7 (permalink)  
Oud 05-04-2007, 21:44
Moderator

Reputatie: boppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstraling

Idem hier.
Wil gerust meehelpen in de mate van het mogelijke. ttz, zolang het niet in't vaarwater komt van mijn job annex andere passie...

Btw, om over jeugdhuizen verder te gaan: kom zelf ook uit het JH-circuit, ken een aantal mensen van Formaat / vfj, indien interesse kan ik daar wel eens polsen?

Laatst gewijzigd door boppertje; 05-04-2007 om 21:46
  #8 (permalink)  
Oud 05-04-2007, 21:49
Member

Reputatie: t03ma1 is op goeie weg

Dat zou al bangelijk zijn!

Btw, wanneer is de release van die cd ook al weer gepland? Kwestie van het een beetje op elkaar af te kunnen stemmen...
  #9 (permalink)  
Oud 05-04-2007, 22:01
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t03ma1 Bekijk bericht
Btw, wanneer is de release van die cd ook al weer gepland? Kwestie van het een beetje op elkaar af te kunnen stemmen...
De persing wordt gepland ergens eind april begin mei. Als alles goed loopt is de release voor de tweede helft van mei. Ten laatste juni.
  #10 (permalink)  
Oud 06-04-2007, 20:40
JC JC is offline
Member

Reputatie: JC is op goeie weg

Ik wil ook best wel een nummerke komen spelen bij een cd-voorstelling of een optredeke.

grtz
JC
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten