homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 27-03-2007, 13:48
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Wie gaat er naar de MusikMesse?

Morgen begint het weer...

Musikmesse Frankfurt -
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 27-03-2007, 19:05
Junior Member

Reputatie: ootle is op goeie weg
Standaard Re: Wie gaat er naar de MusikMesse?

ik, waarschijnlijk donderdag en/of vrijdag
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 27-03-2007, 22:03
Junior Member

Reputatie: MrWolf is op goeie weg

Ik vertrek straks om 3U30 ..
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 28-03-2007, 10:03
Member

Reputatie: Ver1 is op goeie weg

Ja! vrijdag voor de eerste keer.. Ben erg benieuwd en weet niet echt wat ik moet verwachten. Ik geloof dat er ook goede muziek komt (donderdag :S)

Heb r zin in!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 28-03-2007, 12:47
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

morgen vroeg om 5u vertrek ik!

Zal zoveel mogelijk proberen te fotograferen/filmen als ik kan voor homerecording.be.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 28-03-2007, 13:53
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Leuk dat er flink wat volk gaat. Alle foto's, roddels, nieuws en dergelijke zijn welkom. Ik zal ook proberen de volgende dagen eens door de stapel persberichten te gaan.

Ik stel voor dat we een nieuwe thread openen om alles in te dumpen (kan nu ook met foto's als attachment), en dan zal ik daar een overzichtsartikeltje uit puren.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 30-03-2007, 00:10
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

Ben juist terug, jammer genoeg ben ik gisteren niet meer langs thuis geraakt en heb dus geen fototoestel kunnen meenemen. 2 Van mn vrienden die meewaren wel, dus hopelijk staat er nog iets interessant tussen (buiten boothbabes natuurlijk ).

Vooral de Rhodes MKVII en een nieuwe compressor van een voor mij onbekend merk (naam ontslipt me, ik bericht daar zeker morgen over) waren de highlights voor me. En het besluit dat variax-gitaren en POD's op niets trekken heb ik vandaag ook geleerd
Verder een hoop neumann's kunnen testen naast elkaar, wat consoles zoals neve 88RS, SSL AWS900+, Midas, en een hoop preamps zoals chandler, SSL, Neve,...
Kortom bewogen dag gehad, morgen optreden dus eindelijk nu gaan slapen.

Pzz
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 30-03-2007, 01:22
Webmaster

Ben benieuwd...

Ik heb intussen een nieuwe thread gestart voor alle nieuws en verslagen:
MusicMesse 2007 nieuwigheden en verslagen
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 30-03-2007, 10:29
Junior Member

Reputatie: Metalheart is op goeie weg

Wat mij opgevallen is, is dat iedereen op de digitale kar is gesprongen ... van mengtafels tot versterkers zelfs tot micro's ( en dan niet de USB jongens eh ) ... Neumann brengt een digitale lijn op de markt ...
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 30-03-2007, 20:59
Vintage Member

Reputatie: waxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaald

ik kan helaas niet gaan vanwege juist een nieuwe job, en dus geen vakantie mogelijk...

maar ik zal alles wel horen zeker op dit forum.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten