homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 08-05-2012, 19:04
Active Member

Reputatie: Ectro is op goeie weg
Standaard Website

Is er iemand die een website kan coderen volgens een lay-out die ik heb opgesteld? Het gaat omtrent een regisseur en is als eindwerk maar ik begrijp niets van al deze codes en de tijd dringt ...

PM mij voor meer info

Mvg
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 08-05-2012, 20:57
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Website

Al eens aan een wordpress pagina gedacht? Veel voorgemaakte ontwerpen, misschien zit er wel iets tussen wat dicht aanleunt bij wat je nodig hebt?

Tenzij je eindwerk net is om die css-code te schrijven? Dan lijkt het me wel heel... euhm, bijzonder... om aan een ander te vragen hoe het moet.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 08-05-2012, 21:05
Active Member

Tenzij.. jup het is voor een eindwerk maar ik heb dit vak maar 1 jaar en dit vak heb ik ook niet gekozen maar het zit wel in de opleiding bij... het is een brede grafische opleiding waar grafisch centraal staat en die dan wordt opgesplitst in de volgende jaren maar het eerste jaar is gezamenlijk ...

mvg
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 08-05-2012, 22:38
Senior Member

Reputatie: Seth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ectro Bekijk bericht
ik begrijp niets van al deze codes en de tijd dringt ...
Je hebt een jaar tijd gehad om eens naar die codes te kijken.
Maar het goede nieuws is dat je dit normaal wel op een paar uurtjes onder de knie hebt...
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 09-05-2012, 06:07
Vintage Member

Reputatie: d-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatie

hh, grappige vraag van de TS.. Beetje veel muziek gemaakt tijdens de Cascading Style Sheets lessen ??

Ik heb kennis van Dreamweaver maar heb geen tijd

Kan je op het net geen main.css bestanden vinden die je als voorbeeld kan gebruiken en aanpassen aan je wensen ? Is natuurlijk wel omslachtiger dan te beginnen van scratch ..

Succes !! (brosserke)
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 09-05-2012, 13:01
Active Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d-ter Bekijk bericht
hh, grappige vraag van de TS.. Beetje veel muziek gemaakt tijdens de Cascading Style Sheets lessen ??
Neeuh neeuh
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 09-05-2012, 13:10
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ectro Bekijk bericht
jup het is voor een eindwerk maar ik heb dit vak maar 1 jaar en dit vak heb ik ook niet gekozen maar het zit wel in de opleiding bij...
Boe-hoe.

Wilt iemand volgende week op een klein festivalletje in Gent met kisten gaan sleuren in mijn plaats? Ik ben geluidstechnieker, maar heb niet gekozen om met kisten te sleuren, maar blijkbaar moet 't wel. Dus wie wilt?
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 09-05-2012, 13:13
Active Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bosjanet Bekijk bericht
Boe-hoe.

Wilt iemand volgende week op een klein festivalletje in Gent met kisten gaan sleuren in mijn plaats? Ik ben geluidstechnieker, maar heb niet gekozen om met kisten te sleuren, maar blijkbaar moet 't wel. Dus wie wilt?
Ik wil wel, mits vergoeding
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 09-05-2012, 13:38
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Ik vind de reacties op deze vraag ook wel een beetje aan de vijandige kant hoor - Als Ectro het woordje "eindwerk" uit tekst had gelaten en in de plaats ervan ergens "mits vergoeding" had bijgeschreven, dan was het allemaal niet erg geweest en was hij waarschijnlijk al geholpen.

Ik ken enkele webmasters die opstartend zijn en dit kunnen doen via een kleine vergoedingsregeling - ik kan het voor je navragen (stuur me even een PM dan), maar ik kan niets garanderen, want ken hun agenda's niet natuurlijk.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 09-05-2012, 14:01
Active Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimMstr Bekijk bericht
Ik vind de reacties op deze vraag ook wel een beetje aan de vijandige kant hoor - Als Ectro het woordje "eindwerk" uit tekst had gelaten en in de plaats ervan ergens "mits vergoeding" had bijgeschreven, dan was het allemaal niet erg geweest en was hij waarschijnlijk al geholpen.

Ik ken enkele webmasters die opstartend zijn en dit kunnen doen via een kleine vergoedingsregeling - ik kan het voor je navragen (stuur me even een PM dan), maar ik kan niets garanderen, want ken hun agenda's niet natuurlijk.
Geeft niet, langs een kant hebben ze wel gelijk... Ik heb al enkele mensen gecontacteerd en heb ook gesproken van een vergoeding.

Bedankt voor je voorstel, als ik uiteindelijk toch nog iemand zoek PM ik je zo snel mogelijk.

Mvg
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten