homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Over deze website

Mededelingen

Over deze website Vragen, opmerkingen, kritiek en nieuwe ideeŽn ivm de homerecording.be website? Suggestie voor een nieuwe forumrubriek? Post het hier!

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 09:38
Vintage Member

Reputatie: reinoss wordt hier goed onthaaldreinoss wordt hier goed onthaald
Standaard Dankwoord

Beste mensen,

ik weet dat ik wel eens heel makkelijk was om iets te vragen wat ook gewoon in andere threads (of zelfs in de gids) stond. Ik heb de laatste tijd gewoon wat meer tijd uitgetrokken voor zoekwerk, en ben wat meer gaan spelen met Cubase. Uiteraard liep ik nog tegen andere dingen op, maar ik merkte wel, dat jullie goeie antwoorden en tips geven, als we maar moeite doen om dingen eerst zelf te achterhalen.

En ik heb ervaren dat je dingen ook veel sneller en beter opslaat als je er zelf achter komt.

Dus bij deze wil ik iedereen bedanken die mij in de loop der tijd heeft geholpen met mijn probleempjes/uitdagingen (en veel geduld met mij hebben gehad). Een bedankje is ook wel fijn om te krijgen op z'n tijd! En homerecording.be.... ga zo door!!!!

Reinoss
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 09:47
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Dankwoord

Graag gedaan Rein ... Daarom doen we het ook ;-)
Jan
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 09:55
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

En zo heb ik je van rode naar groene reputatie geholpen se

IZ.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 10:01
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk bericht
En zo heb ik je van rode naar groene reputatie geholpen se

IZ.
Dank Izzy. Daar deed ik het natuurlijk niet voor, maar wel fijn! Alle mensen die Homerecording gemaakt hebben zoals ie nu is, die er al wat uren, dagen en maanden, jaren in hebben gestoken om zoiets op te zetten..... Die verdienen het ook om een keer in het zonnetje gezet te worden!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 10:03
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinoss Bekijk bericht
Dank Izzy. Daar deed ik het natuurlijk niet voor, maar wel fijn! Alle mensen die Homerecording gemaakt hebben zoals ie nu is, die er al wat uren, dagen en maanden, jaren in hebben gestoken om zoiets op te zetten..... Die verdienen het ook om een keer in het zonnetje gezet te worden!
Ik doe het daar ook niet voor uiteraard, maar goede posts die iets bijdragen aan het forum (zelfs jouw inzicht in de werking van het forum ) verdienen een reputatiepuntje bij mij.

IZ.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 10:49
Vintage Member

Daar heb je gelijk in!! Alle goede posts hebben er voor gezorgd dat homerecording is geworden zoals ie nu is. Zijn er nu veel mensen op dit forum die een opnamestudio hebben en daar ook hun brood mee verdienen?!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 11:17
Vintage Member

Reputatie: d-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatie

+1 voor reinoss
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 13:15
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Daar heb je gelijk in!! Alle goede posts hebben er voor gezorgd dat homerecording is geworden zoals ie nu is. Zijn er nu veel mensen op dit forum die een opnamestudio hebben en daar ook hun brood mee verdienen?!
Haha, nu moet je NOG wat verder zoeken op't forum Is pas een draadje over gebeurd hier met een mini-enquete!

En voor de rest, in naam voor iedereen van iedereen, graag gedaan enzo!
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 13:33
Vintage Member

Reputatie: mike von hell heeft een prima uitstralingmike von hell heeft een prima uitstralingmike von hell heeft een prima uitstralingmike von hell heeft een prima uitstraling

Citaat:
Alle mensen die Homerecording gemaakt hebben zoals ie nu is, die er al wat uren, dagen en maanden, jaren in hebben gestoken om zoiets op te zetten..... Die verdienen het ook om een keer in het zonnetje gezet te worden!
Je kan het ook overdrijven he !
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 19-03-2012, 13:36
Moderator

Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie

danku voor de danku!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten