homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 15:53
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie
Standaard Getting H.O.T.?

Hélaba forummers,

ik kijk alvast keihard uit naar morgen! Altijd fijn om enkele uurtjes audiogelul te verantwoorden.

Ik vond het niet zo meteen, maar hebben de moderatoren al een zicht op het aantal bevestigde aanwezigen? Is er weer Duvel voorzien? hehe

Ik hoop dat ik dit jaar niet teveel "gekende" forumnamen tegenkom, zodat ik tijd heb voor de workshops, er zitten er wel enkele interessante tussen.

Het magazine waar ik voor schrijf levert een hoop gratis mee te nemen exemplaren, dus bij deze reeds verwittigd dat deze vrijblijvend mee te nemen zijn! Ik zal in ieder geval geen leesvoer meer nodig hebben, gezien mijn chauffeurs (Kamer21 en broer!)

Tot morgen? Ik hoop van wel!

groetjes!
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:05
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Getting H.O.T.?

Laat me het zo stellen: als iedereen die ingeschreven is ook daadwerkelijk komt, ga je maar net toekomen met die Bandcoach-magazines...
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:07
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pixie Bekijk bericht
Laat me het zo stellen: als iedereen die ingeschreven is ook daadwerkelijk komt, ga je maar net toekomen met die Bandcoach-magazines...
Dus sowieso 200 mensschappen aanwezig, denk je?
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:08
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Qua inschrijvingen zitten we daar inderdaad erg kort tegen, maar de ervaring leert dat er doorgaans minder volk aanwezig is dan dat er ingeschreven is.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:11
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pixie Bekijk bericht
Qua inschrijvingen zitten we daar inderdaad erg kort tegen, maar de ervaring leert dat er doorgaans minder volk aanwezig is dan dat er ingeschreven is.
Inderdaad, vorig jaar was het verschil ook wel vrij groot, vond ik. Maar ook toen was het nog supergezellig.

Bij zo'n HOT weet je één ding altijd zeker: iedereen die er is, die wil er ook dolgraag zijn, en steeds om dezelfde reden. En da's het leuke eraan: of er nu 40 man of 400 man komt, het zal sowieso een productieve, gezellige dag worden.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:13
JB JB is offline
Vintage Member

Reputatie: JB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstraling

400 man! Ik sta nu al te trillen van de plankenkoorts.

Laatst gewijzigd door JB; 17-03-2012 om 16:35
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 18:29
Senior Member

Reputatie: Literecordings wordt hier goed onthaaldLiterecordings wordt hier goed onthaald

Eeeuhm schuldig met het inschrijven en niet komen

Maar ik ga daar zeker spijt van krijgen.

HAVE FUN !!!!
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 18:48
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Literecordings Bekijk bericht
Eeeuhm schuldig met het inschrijven en niet komen

Maar ik ga daar zeker spijt van krijgen.

HAVE FUN !!!!
Er is een no-show fee van 25 EUR! Ofwel moet je 10 Jimstr magazines afnemen.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 18:51
Moderator

Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Er is een no-show fee van 25 EUR! Ofwel moet je 10 Jimstr magazines afnemen.
Hahaha! Punishment
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 19:02
Senior Member

Reputatie: steeljj wordt hier goed onthaaldsteeljj wordt hier goed onthaaldsteeljj wordt hier goed onthaald

Wie wil er meerijden morgen? Kost je een biertje!
Ik rijd via A73, Venray, Venlo,naar beneden richting A2 Maastricht, bij afslag Heerlen Maasmechelen de grens over, Genk, Leuven. Stuur me een mailtje op johan@steeljj.com
Ik vertrek om 9.00 uur en rijd terug om 19.00 uur.
Groet, Johan

Laatst gewijzigd door steeljj; 17-03-2012 om 19:09
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten