homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 11-03-2012, 22:40
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard HOT Workshop: [JB] Hoe maak ik zelf een bandmic en hoe werk ik er mee?

Hoe maak ik zelf een bandmic en hoe werk ik er mee?

door: JB

Op de workshop wordt getracht je een kleine kijk te geven op de geschiedenis van de ribbonmics.
De toepassingen en evoluties met de digitale technieken.
Hoe begin je aan een ribbonmic-project?
De vormgeving.
Wat heb je nodig?
Wat is mogelijk?
Wat zijn de mogelijke problemen en de oplossingen daarvoor?
Kwaliteit instellen.
Opnameproblemen en oplossingen.
Wat heb je aan zo'n zelbouwmic?
Wat is een goede en minder goede ribbon?
Waar zit het verschil?
Een kleine demo met een zelfbouwmic, althans als iemand iets op gitaar, drums, piano wil spelen en/of voordragen.
Beantwoorden van eventuele vragen.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 12-03-2012, 00:39
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: HOT Workshop: [JB] Hoe maak ik zelf een bandmic en hoe werk ik er mee?

Count me in!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 14-03-2012, 00:51
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: HOT Workshop: [JB] Hoe maak ik zelf een bandmic en hoe werk ik er mee?

@ de moderators: Ik geef JB wat ondersteuning ivm met opnametechnieken met ribbons: Blumlein en Mid-Side
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 14-03-2012, 08:06
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Mooi! Leuk om samenwerkingen tot stand te zien komen!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 14-03-2012, 08:39
JB JB is offline
Vintage Member

Reputatie: JB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstraling

en... Stefsax zal er ook zijn!

We zullen straks nog extra time moeten reserveren.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten