homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 11-03-2012, 22:37
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard HOT Workshop: [Rikke] Maak een tin-can microphone.

Maak een tin-can-microphone.

door: Rikke

In twintig minuten tijd maken we een tin-can microphone. Neem je eigen conservenblikje mee als je iets speciaal wilt maken (leeg en schoongemaakt sardineblikje, tomatenpuree, bruine bonen, capucijners, het maakt niet uit, blikjes met een mooie vorm of kleur hebben voorkeur!). Als je geen blikje meehebt is er altijd wel wat voorhanden.

Als je dat hebt: breng een soldeerbout mee.

Maximaal 10 deelnemers per keer. Wie hieronder in deze thread aangeeft dat hij wil deelnemen krijgt voorrang!

Laatst gewijzigd door billybear; 11-03-2012 om 22:42
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 12-03-2012, 08:51
Active Member

Reputatie: RobinCarlo is op goeie weg
Standaard Re: HOT Workshop: [Rikke] Maak een tin-can microphone.

Ik heb interesse, maar wanneer gaat deze workshop plaatsvinden?
Greetz!
Robin
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 12-03-2012, 10:16
Member

Reputatie: Nick_ is op goeie weg

Ik zal er zijn!
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 12-03-2012, 10:56
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

ik doe mee
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 12:35
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

please, neem soldeerbouten mee! Ik heb moeite ze bij elkaar te vinden!

Rikke
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 12:50
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Dat heb ik spijtig genoeg niet
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:02
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Same here, wil dolgraag meedoen, maar niet in het bezit van een soldeerbout...

Laatst gewijzigd door JimMstr; 17-03-2012 om 16:04
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 16:19
Senior Member

Reputatie: BRDR heeft een prima uitstralingBRDR heeft een prima uitstralingBRDR heeft een prima uitstralingBRDR heeft een prima uitstraling

Ik heb dan een soldeerbout maar kan niet komen.
Echt jammer dat ik dit mis! (Net zoals JB zijn ribbon workshop trouwens...)

Video-verslagje??
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 19:07
Vintage Member

Reputatie: Carels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatie

Ik probeer morgen voor ik kom nog even langs huis te gaan om er eentje
mee te nemen. Is niet het beste ding, maar je kan er mee solderen. Wie
er eentje wil lenen, kan hem altijd even aan mij komen vragen Ö
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 17-03-2012, 20:20
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Tsss, al die "engineers" en geen enkele met een soldeerbout! Het is een beetje zoals producers die niks van boekhouden kennen.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten