homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 20-03-2012, 12:49
Vintage Member

Reputatie: gertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: HOT Workshop: [Rikke] Maak een tin-can microphone.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil72810 Bekijk bericht
Copyright Gert ...
…en intussen al een TV-format: "Oh Oh Piezo". Coming up next: "Oh Oh Het Depot".

Groetjes,
Gert
Met citaat reageren
  #22 (permalink)  
Oud 20-03-2012, 13:08
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

morgen worden de missing piezo's gepost. Volgende H.O.T. geef ik mijn workshop nog maar eens een kans. Hopen dat mijn chaostisch brein dan wat opgeruimder is.

Rikke
Met citaat reageren
  #23 (permalink)  
Oud 20-03-2012, 13:22
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertvanhoof Bekijk bericht
…en intussen al een TV-format: "Oh Oh Piezo". Coming up next: "Oh Oh Het Depot".

Groetjes,
Gert
!!! Gekke Gert hahahaha. Prachtig. Gaan we dus dan een TV serie maken over homerecording? Min gruttel dat kan fun worden.
Met citaat reageren
  #24 (permalink)  
Oud 20-03-2012, 14:42
Vintage Member

Reputatie: mike von hell heeft een prima uitstralingmike von hell heeft een prima uitstralingmike von hell heeft een prima uitstralingmike von hell heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauce Bekijk bericht
Gaan we dus dan een TV serie maken over homerecording? Min gruttel dat kan fun worden.
Misschien wat voor HR.BE TV van rikke ?
Met citaat reageren
  #25 (permalink)  
Oud 20-03-2012, 19:12
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikke Bekijk bericht
morgen worden de missing piezo's gepost. Volgende H.O.T. geef ik mijn workshop nog maar eens een kans. Hopen dat mijn chaostisch brein dan wat opgeruimder is.

Rikke
Jij weet evengoed als ik dat moést dat chaotische brein zijn opgekuist geweest, je geen muzikant meer te noemen was. Laat staan blues gaan spelen
Met citaat reageren
  #26 (permalink)  
Oud 20-03-2012, 20:10
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Hierbij een filmpje waarin je kunt zien hoe je zelf een Neumann U87 kunt maken. Voorwaarde is wel dat je de Engelse taal een beetje beheerst en wat basisgereedschap en onderdeeltjes bij de hand hebt...

Hoe een Neumann U87 gemaakt wordt
Met citaat reageren
  #27 (permalink)  
Oud 21-03-2012, 08:15
JB JB is offline
Vintage Member

Reputatie: JB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstraling

Ga er eens over denken...
Eerst fabriekske bouwen
Met citaat reageren
  #28 (permalink)  
Oud 21-03-2012, 14:52
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duuk Bekijk bericht
Best interessant, maar de essentie, hoe de capsule opgespannen wordt, krijgen we niet te zien. En dat is eigenlijk hetzelfde voor al die "How things are made" filmpjes van Discovery Channel.
Met citaat reageren
  #29 (permalink)  
Oud 26-03-2012, 09:13
Vintage Member

Reputatie: satriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikke Bekijk bericht

Rikke
En mocht je per ongeluk toch nog vergeten zijn om iets mee te nemen, bel maar, ik kom langs rotterdam
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten