homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 28-02-2012, 21:23
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Workshops H.O.T. 2012

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
[update: programma compleet!] Omdat we dit jaar ruimte hebben om verschillende workshops tegelijk te laten plaatsvinden in verschillende ruimtes, hebben we het programma gevoelig kunnen uitbreiden. De workshops maken deel uit van vier grote sessies, die verspreid over de dag in verschillende ruimtes zullen plaats grijpen. Elke sessie biedt meerdere sprekers. Tussen de workshops is er een pauze die je toelaat de zaal te betreden of te verlaten, bijvoorbeeld omdat je interesse hebt in een andere sessie.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Workshops H.O.T. 2012

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 28-02-2012, 21:25
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Workshops

Het workshop programma voor HOT 2012 is hierbij compleet! De volgende dagen kan je nog meer details verwachten over elke workshop op zich!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 28-02-2012, 21:36
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Ziet er goed uit, kijk enorm uit naar Mauce z'n spreekuurtje ( en ik ben vast niet de enige :P)
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 28-02-2012, 21:41
Member

Reputatie: Inertia is op goeie weg

Komen er later nog samenvatting of iets dergelijks van de workshops?
Omdat ik nog maar een beginner ben zal ik waarschijnlijk enkel de homerecording basics volgen (en mss ook muziekproductie in linux) maar ik ben ook wel geÔnteresseerd in de creative commons en die vallen samen...

Voor de rest ziet het er wel nice
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 28-02-2012, 21:47
Senior Member

Reputatie: Dekkorr wordt hier goed onthaaldDekkorr wordt hier goed onthaald

Like!
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 28-02-2012, 22:18
Moderator

Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plonserd Bekijk bericht
Ziet er goed uit, kijk enorm uit naar Mauce z'n spreekuurtje ( en ik ben vast niet de enige :P)
+1
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 03-03-2012, 18:04
Senior Member

Reputatie: Sida Mosae Mastering heeft een uitstekende reputatieSida Mosae Mastering heeft een uitstekende reputatieSida Mosae Mastering heeft een uitstekende reputatieSida Mosae Mastering heeft een uitstekende reputatieSida Mosae Mastering heeft een uitstekende reputatieSida Mosae Mastering heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Workshops H.O.T. 2012

Omwille van werkverplichtingen kan mijn workshop 'Werken met klankkleur' niet doorgaan (alsook mijn hele H.O.T. dag ...). Ik post het even hier.

Ik hou me er wel aan mijn presentatie vrij te geven in de HR-gids.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 03-03-2012, 19:02
JB JB is offline
Vintage Member

Reputatie: JB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstraling

Hallo collega's.
Ik zal op de workshop iets trachten toe te lichten over bandmicrofoons (ribbons).
Ik ben geen artiest met instrumenten en daarom zoek ik iemand die iets wil spelen of voordragen om mijn workshop te illustreren.
Liefst had ik iemand met natuurlijke instrumenten, geen synths e.d..
Wie voelt zich geroepen op 18 maart om samen een kleine demo te maken met een zelfgemaakte bandmicrofoon.

De beloning... de registratie en de eeuwige geschiedenis daarrond.
Dank bij voorbaat.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 03-03-2012, 21:31
Vintage Member

Reputatie: Jacks wordt hier goed onthaald

Linuxaudio @ HOT 2012

Linux @ HOT 2012 Leuven
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 06-03-2012, 20:28
Active Member

Reputatie: knob twiddler wordt hier goed onthaaldknob twiddler wordt hier goed onthaald

-fantastic !
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten