homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 09-02-2012, 21:33
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie
Standaard Workshop Hulp nodig voor HOT 2012

Goede avond heren en dames...

Zoals sommige weten ga ik evt een lezing geven op HOT 2012 over mix'en in het algemeen voor gevorderden.
Nu zoek ik een band/producer/mix engineer die een nummer voor mij heeft rond de 16 tracks of evt minder in de genre folk/pop/rock. De bedoeling is met dit nummer te laten zien wat de mogelijkheden zijn met een fullsize mix progress. Ik zal het nummer dus LIVE mixing en vertellen waar ik zoal op let en welke technieken ik toe pas.
Ik zal een stukje couplet en refrein behandelen tijdens de workshop.

Er mogen best wat recording foutjes in zitten, timing, siblance (ssss) door close micing op de vocal track etc etc.

Stuur een L/R master zonder enige mix behandeling via PM naar me toe of via mijn prive email. Ik kies het nummer wat mij het beste past voor de workshop.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 10-02-2012, 08:14
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Workshop Hulp nodig voor HOT 2012

40 tracks aan hardcore/Rock? Ik ben hier toch bezig met wav's bouncen voor een aantal anderen. Kan ik er meteen mee doordoen.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 10-02-2012, 10:49
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie

Oef dat is wel beetje aan de heavy kant om dat in 45min te doen. Maar zeker veel dub's van gitaar partijen en backings ?

Laat maar horen kerel. Kan nooit kwaad om er even naar te kijken
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 10-02-2012, 16:54
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Die dubs vallen mee, hoor... Het zijn er niet veel. :P
Ik kijk voor de link. Ben nog bezig voor anderen, dus dan doe ik dat in 1 keer goed.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten