homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Zoekertjes > Mensen, band of studio gezocht

Mededelingen

Mensen, band of studio gezocht Zoek je muzikanten of zoek je een studio die je wil helpen je volgende demo op te nemen? Plaats hier een bericht. Zoek je iemand die een bepaalde partij kan toevoegen aan je nummer?

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 08-02-2012, 11:36
Junior Member

Reputatie: Luzami is op goeie weg
Talking Welke zangeres haalt mij van mijn Playstation 3 af ?

Hallo beste lezer(es),

Ik geef toe dat het misschien wel een vreemde titel is om de aandacht van een eventuele zangeres te krijgen die ik zoek. Maar hij is wel 100% op waarheid gebaseerd (lol). Ik zal even een korte introductie over mezelf geven.

Ik heb een hele tijd terug altijd muziek gemaakt met synthesizers en computers. Maar op een gegeven moment begon mijn echte “volwassen leven” waardoor ik het druk kreeg met vrouwtje, huisje, tuintje boompje, beestjes. En toen had ik niet meer echt de behoefte om me op te sluiten op mijn zolderkamertje om daar de “zogenaamde artiest” uit te hangen. Gevolg, mijn muziekgefreubel is in het slop geraakt, en ik heb me toen een andere hobby gezocht… en ja hoor dat werd gaming. Echter, de laatste tijd begint de muziek weer te kriebelen. Ik heb in het verleden voornamelijk instrumentale tracks gemaakt en heb ook sporadisch met een zangeres samengewerkt. Ik wil dus na een langere periode weer opstarten, maar ik heb geen zin om in mijn uppie weer instrumentale tracks te gaan maken, want dat vind ik nu b.o.r.i.n.g. Ik wil eigenlijk met een zangeres gaan samenwerken om eigen tracks te maken. Maar aangezien ik die nog steeds niet gevonden heb, heb ik momenteel “geen drive” om nieuw materiaal te gaan maken, en blijf ik dus voorlopig maar lekker doorgamen op mijn Playstation 3.

Ik heb al een track waar ik vocals voor zou willen hebben. Ik heb die op “Joe-Tjoep” staan onder [media]http://www.youtube.com/watch?v=5m8xdrCd7FM[/media] Dan krijg je een beetje een idee wat ik maak, en of je dat voor jezelf de moeite waard vind om mee te werken/ te experimenteren.

Ik zoek dus een zangeres die het leuk vind om electronisch gebaseerde muziek te zingen, zoals house/ dance etc, etc. Maar ik heb de laatste tijd ook wel interesse in lounge – chill out stijlen. Ik vind het trouwens interessant om van allerhande stijlen te maken, dus wat dat betreft ben ik wel openminded. Ik doe dit dus voor de hobby en fun. Je locatie maakt in principe niets uit want ik werk digitaal. Als het je als zangeres leuk lijkt om eigen materiaal te maken, het bijv. leuk vind om zelf lyrics te schrijven (ben ik zelf geen held in), en wil experimenteren met allerhande stijlen, dan schroom niet om te reageren. Dan kan ik hopelijk mijn dagelijkse potje hersenloos knallen in “Call of Duty” langzaam in gaan ruilen voor wat creatiever materiaal in “Cubase”.

Groetjes
Luzami
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten